Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، اخیرا عکس‌های جاسوسی جدیدی منتشر شده که اولین تصاویر از سدان برقی شرکت فولکس واگن است که این شرکت در حال توسعه آن است. گفته می‌شود این خودرو Aero B نام دارد و ظاهراً در سال ۲۰۲۳ وارد بازار می‌شود.

با توجه به تصاویر باید انتظار داشت که این خودرو چراغ‌های قدرتمندی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر با دقت نگاه کنید، مناطق سیاه رنگ جلو پنجره ورودی نیستند. آن‌ها فقط بخش‌هایی رنگ آمیزی شده اند. موتور‌های الکتریکی همانند موتور‌های احتراقی نیاز به جریان هوا ندارند، بنابراین فقط یک دهانه برای رساندن هوای خنک به مناطق لازم کافی است.

احتمالا در سقف یک سانروف وجود دارد. دستگیره‌ها باید به بالا کشیده شوند و طراحی ظاهری کناره ها، مینیمالیستی و بدون تزئین است.

مشخصات خودروی الکتریکی Aero B 

گفته می‌شود که Aero B از کانسپت VW Space Vizzion الهام گرفته است. احتمالا این خودرو جای Passat را در ترکیب این شرکت خواهد گرفت. ظاهراً استفاده از یک نیروی الکتریکی به فضای داخلی باز منجر می‌شود.

خودروی Aero B مانند سایر خودرو‌های برقی VW از پلتفرم MEB این خودروساز بهره می‌برند. انتظار می‌رود مدل پایه این خودرو دیفرانسیل عقب باشد، اما احتمالاً نسخه دو موتوره و چهارچرخ محرک نیز داشته باشد. حتی احتمال وجود نسخه GTX نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید

رونمایی از خودروی شاسی بلند iX5 Hydrogen بی ام و +تصاویر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروهای لوکس خودروهای برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، اخیرا گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد ۱۰۰ وارد کننده اصلی کشور طی سال ۱۴۰۲ را با جزئیات تهیه کرده است. شرکت های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه، خودروسازی مدیران، وزارت دفاع، پاک دیده، کرمان موتور، کوروش موتور، اکسون، غذایی کوروش، ذوب اهن، بهمن موتور، صبا پیشرو، طبیعت، ایران خودرو دیزل، داریا همراه پایتخت، فولاد مبارکه، کروز، سایپا و آرین موتور در صدر این لیست قرار دارند.

در این لیست واردات شرکت بازرگانی دولتی حدود ۴۲ درصد و کالای ترخیص شده شرکت پشتیبانی امور دام ۵۳ درصد کاهش یافته است. اما واردات شرکت ماهیدشت کرمانشاه حدود ۱۱۲ درصد و ترخیص اقلام مرتبط با وزارت دفاع ۱۲۳ درصد افزایش یافته است. واردات شرکت فولاد مبارکه تقریبا نصف شده اما ترخیص اقلام مرتبط با شرکت خدمات حمایت کشاورزی ۵۲درصد زیاد شده است.

در فهرست برترین های واردات ۱۴۰۲ واردات شرکت توسعه کشت و صنعت اکسون ۲۳۶ درصد افزایش یافته است.

چندی قبل بانک مرکزی هم اعلام کرده بود؛ جزییات ارز تخصیص یافته و تامین شده برای شرکت های مختلف را منتشر خواهد کرد. جزئیات این فهرست می تواند تا حدودی وضعیت اولویت دهی تخصیص ارز به شرکت ها و بنگاه های اقتصادی را شفاف کند و از این طریق می توان یک برآورد اولیه از میزان ارز دولتی و نیمایی تخصیص یافته به این شرکت ها در دست داشت.

کد خبر 847365 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم وزارت دفاع بانک مرکزی

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • خودروی ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی