Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمونه اینزاگی از آنچه بین دو نیمه دیدار با فیورنتینا به بازیکنانش گفته، صحبت کرد.

فیورنتینا از هفته ششم رقابت های سری آ میزبان اینتر بود و با ارائه عملکردی بهتر در نیمه اول پیروز به رختکن رفت، اما در نیمه دوم، مدافع عنوان قهرمانی 3 گل به ثمر رساند و به یک پیروزی شیرین 3-1 دست پیدا کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، سیمونه اینزاگی، سرمربی نراتزوری در پایان بازی به DAZN گفت:

من برای کار کردن با تیمی آمده ام که به تازگی فاتح اسکودتو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم عناوینی فتح کرده ام، بنابراین هر دو با تجربه ایم. در نیم ساعت اول بازی به زحمت افتادیم و فیورنتینا از این بابت شایسته تمجید است، سپس جنگیدیم و سه گل به ثمر رساندیم، که حتی می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم. بازی آسانی نبود، بنابراین این یک عملکرد تیمی فوق العاده است.

بالاتر از هرچیز، من از واکنش تیم راضی هستم چون عقب افتادن به آن شکل در زمین حریف، با آن شور و اشتیاقی که در سکوها و درون زمین وجود داشت، نشان از سختی کار دارد.

اینزاگی لحظاتی قبل از به ثمر رسیدن دو گل پیاپی توسط دارمیان و ژکو، در آستانه تعویض هر دو بازیکن بود و الکسیس سانچز و دومفریز کنار زمین منتظر بودند؛ او در این خصوص گفت:

ژکو بدون شک قرار بود تعویض شود، اما در مورد دارمیان هنوز در حال ارزیابی بودم. خوش شانس هستم که چنین ترکیب رقابتی دارم و الکسیس سانچز الان 10 روز است که به خوبی با تیم تمرین می کند. پریشیچ ماه ها گلزنی نکرده بود، و من او را به خط حمله منتقل کردم و موفق به گلزنی شد. گاهی اوقات یک مربی هم باید حس غریزی خود را دنبال کند.

سرمربی سابق لاتزیو در خصوص اینکه چه چیزی باعث بهبود عملکرد اینتر در نیمه دوم شد نیز گفت:

ما با لو دادن بیش از حد توپ، اشتباهات تاکتیکی زیادی در نیمه اول داشتیم، چون می دانستیم که فیورنتینا از ابتدا جنگنده و بی رحمانه بازی خواهد کرد. به بازیکنانم گفتم که باید فرم خود را پیدا کرده و ادامه دهیم، چون می دانستیم که حریف نمی تواند آن فشار و دوندگی را در طول 90 دقیقه حفظ کند.

بعد از اتفاقاتی که در طول تابستان رخ داد، باید ادامه می دادیم. خوش شانس هستم که در این باشگاه حضور دارم، چون سه بازیکن بزرگ را از دست دادیم و کریستین اریکسن هم یکی از آنهاست، اما هرگز ناامید نشدیم. حتی اگر در طول تابستان صحبت های زیادی در خصوص اینتر نمی شد، ما مطمئن بودیم که در مسیر درستی هستیم. باید همینطور بازی به بازی پیش برویم، هنوز زود است.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! طعنه شیخ دیاباته به محمود فکری و فرهاد مجیدی آخرین گمانه زنی ها از هیات مدیره پرسپولیس؛ دو گزینه مدیرعاملی و دیگر هیچ! انتشار لیست حقوق بازیکنان بایرن مونیخ توسط بیلد؛ لوی بالاتر از همه! جر و بحث در رختکن یوونتوس؛ شزنی، رابیو را به کم کاری متهم کرد برترین های قرن با شهرام وزیری: آلمانی ها الکی مهدوی کیا را نپسندیدند؛ پرسپولیس هرچه دارد از سیدجلال است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال تیم آرکادا گالاتی در حضور جواد کریمی پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر صفر برابر کورونا براسوف شکست خورد تا تیم براسوف تنها یک برد دیگر تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

در این مسابقه کورونا براسوف ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 20 برد تا فقط نیاز به یک برد دیگر تا قهرمانی و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

جواد کریمی در این بازی در ست اول به عنوان جانشین و در ست دوم به عنوان بازیکن ثابت در زمین حاضر بو‌د و در ست سوم هم بازی نکرد. با این حال او نتوانست مانع شکست آرکادا گالاتی شود. او در این دیدار سه امتیاز نیز برای تیمش کسب کرد.

دیدار چهارم دو تیم دوشنبه شب و در فاصله کمتر از بیست و چهار ساعت از بازی سوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم