Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد نخودی عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۷۹ کیلوگرم پیش از حضور در رقابت‌های جهانی نروژ در مورد وضعیت آمادگی اش و شرایط اردوها گفت: مسابقات جهانی از روز ۱۰ مهرماه آغاز می‌شود و ما تا روز ۷ مهرماه و زمان اعزام به نروژ وقت داریم تا آخرین تمرینات خود را برگزار کنیم.

وی افزود: در فرصت باقی مانده فشارها کمتر می‌شود تا بدن کشتی‌گیران بتواند ریکاوری کافی داشته باشد و با آمادگی کامل راهی رقابت‌های جهانی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان جوانان جهان در خصوص برنامه تمرینی تیم ملی گفت: هر روز حریفان خود را با حضور مربیان آنالیز می‌کنم و رقبای اصلی من از کشورهای بلاروس و آمریکا هستند و من رقابت سختی با آنها خواهم داشت.

وی ادامه داد: برای اولین بار است که در مسابقات جهانی بزرگسالان به میدان خواهم رفت و دوست دارم با خوشرنگ ترین مدال به کشورم برگردم. البته من کم نمی‌گذارم و در مسابقات تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم سربلند به ایران بازگردم.

نخودی در خصوص حضور مربیان جوان و سازنده در تیم‌های ملی گفت: این کار می‌تواند هم به خود مربی انگیزه دهد و هم به کشتی‌گیر انگیزه مضاعفی دهد تا بتواند در تمرینات بهتر شرکت کند. حضور مربیان سازنده می‌تواند برای خودشان هم مفید باشد تا زمانی که به شهرهای خود بر می‌گردند از تجربیات کسب شده در تیم ملی بهترین استفاده را کنند.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۷۹ کیلوگرم در پایان در خصوص مسابقات لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور که قرار است بعد از مسابقات جهانی برگزار شود گفت: هنوز با تیم خاصی صحبت نکرده‌ام و تمام تمرکزم را روی مسابقات جهانی گذاشتم تا بتوانم آنجا بهترین نتیجه را بگیرم. بعد از کسب نتیجه در این مسابقات بتوانم شرایط خود را در لیگ بسنجم و با یک تیم مطمئن و بزرگ قرارداد ببندم.

کد خبر 5309729

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان اردوی تدارکاتی تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتسال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا جام جهانی فوتسال فوتسال مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد جام جهانی 2021 فوتسال هندبال مسابقات قهرمانی آسیا مسابقات جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید