Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:44:10 GMT

رئیس دسته یک فوتبال: تلاش مسئولان مس شهربابک کافی نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۰۲۹۰

رئیس دسته یک فوتبال: تلاش مسئولان مس شهربابک کافی نیست

فریبرز محمودزاده روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا مستقر در شهرستان شهربابک، مهمترین مشکل در شرایط میزبانی شهربابک را نداشتن هتل مناسب عنوان و بیان کرد: طبق شرایط آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ یک، شهربابک از لحاظ اسکان تیم ها، هتلینگ شهری، استقرار داور و ناظر مسابقه نمره منفی می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به بازدیدی که اوایل تیرماه سال جاری از شرایط سخت افزاری ورزشگاه و امکانات شهری شهربابک داشتیم مکاتبه‌ای در تاریخ ۱۳ تیرماه با امضای آقای بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هیات فوتبال استان و باشگاه مس شهربابک انجام شد. 

رئیس برگزاری مسابقات دسته یک فوتبال با بیان اینکه در دو بخش الف و ب ماجرای صعود شهربابک را شرح دادیم افزود: در بخش نخست امکانات شهری و محل اسکان و در بخش دوم هم نکاتی در سه بند الف، ب و ج در خصوص پروژه جدید ورزشگاه ۱۰ هزار نفری ذکر شد که در بند ج ۱۳ مورد از موارد استانداردسازی ورزشگاه برای برگزاری مسابقه فوتبال را داشتیم.

محمودزاده تصریح کرد: با توجه به بازدیدهایی که انجام دادیم تقریبا می توان گفت ۵۰ درصد این ۱۳ مورد انجام شده و مدیران باشگاه و ورزشگاه شهدای مس شهربابک ۵۰ درصد بعدی را به روزهای آینده موکول کرده اند اما ضمن قدردانی از تلاش های مسئولان در رفع مشکلات، این تلاش ها کافی نیست و حمایت بیشتر مسئولان را می طلبد که سایر نقص ها برطرف شود.

وی یادآور شد: مسئولان شهربابک ساختمان هایی را برای محل اسکان در نظر گرفته اند اما پروژه ها کامل نشده و تا این لحظه مس شهربابک باوجود صعود به لیگ یک ایران قادر به میزبانی از تیم های دیگر در جریان مسابقات نخواهد بود.

رئیس برگزاری مسابقات دسته یک فوتبال بیان داشت: باوجود قدمت تاریخی طولانی و وجود روستای ثبت جهانی و زیبای میمند در شهربابک نداشتن هتل ضعف بزرگی برای این شهرستان است؛ ما در ساختار فوتبال نمی توانیم نبود هتل را نادیده بگیریم و تیم های میهمان هم نمی توانند در پاییز و زمستان فاصله ۱۰۰ کیلومتری سیرجان تا شهربابک را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه هفته آینده قرعه کشی و حدود ۲۰ روز دیگر زمان آغاز لیگ یک است تاکید کرد: باشگاه مس هرچه سریعتر باید شهر دیگری را به عنوان میزبان به ما معرفی کند.

شهرستان شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.

برچسب‌ها فوتبال فریبرز محمودزاده شهربابک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فریبرز محمودزاده شهربابک فوتبال فریبرز محمودزاده شهربابک مس شهربابک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور

برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران یک هفته به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر گردید در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال