Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوربس فهرست پردرآمدترین فوتبالیست های جهان را منتشر کرد که فوق ستاره پرتغالی در صدر قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوربس، کریستیانو رونالدو با بازگشت به منچستریونایتد و قرار گرفتن در کانون توجهات  عملکرد خوبی در تیم سابق خود داشت. با بازگشت او به اولدترافورد، پیراهن ستاره پرتغالی به پرفروش ترین پیراهن بین تیمهای انگلیسی در تاریخ تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تغییر باشگاه محبوب ترین ورزشکار جهان (او بیش از ۵۰۰ میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارد)باعث تبدیل شدن او به پردرآمدترین فوتبالیست جهان نیز شد.

رونالدو در این فصل تقریبا ۱۰۷ میلیون یورو ناخالص دریافت می کند که شامل دستمزد نزدیک به ۶۰ میلیون و بیش از ۴۰ میلیون درآمد اسپانسری مارک هایی مانند نایک و برند تجاری CR۷ است که دارای عطر ، پوشاک ، هتل و سالن بدنسازی است. البته فقط سه ورزشکار درآمد تجاری بیشتری دارند: راجر فدرر (تقریباً ۷۷ میلیون) ، لبرون جیمز (۵۵.۵ میلیون) و  تایگر وودز (۵۱ میلیون).

رده بندی سایر فوتبالیست ها را در زیر می بینید:

۲- لیونل مسی

۳- نیمار

۴- کیلیان ام باپه

۵- محمد صلاح

۶- آندرس اینیستا

۷- روبرت لواندوفسکی

۸- پل پوگبا 

۹- گرت بیل

۱۰- ادن هازارد

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو ليونل مسی نيمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمار خبر خوش را به هواداران داد

به گزارش "ورزش سه"، اکتبر گذشته بود که نیمار در بازی برزیل و اروگوئه رباط داد. مشکل رباط صلیبی بار دیگر او را برای ماه ها دور از میادین نگه داشته و او در این مدت تمرینات طاقت فرسایی را برای ریکاوری انجام داده است. بازگشت نیمار به فوتبال ولی نزدیک است.

ستاره برزیل الهلال در استوری اینستاگرام خود ویدیویی از ضربه زدن به توپ منتشر کرد و نوشت: «بدون عجله.»

این خبر خوبی برای هواداران فوتبال برزیل و باشگاه الهلال است که نیمار دوباره پا به توپ شده است. او فقط 384 دقیقه برای الهلال بازی کرده ولی آبی ها اصلا غیبت او را حس نکرده اند و مقتدرانه صدرنشین لیگ هستند. الهلال ولی در لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماند و نتوانست به فینال برسد.

دیگر خبرها

  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه
  • فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است
  • دولت تلخ‌کامی اقشار کم درآمد را به شیرینی تبدیل کند‌
  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!/ عکس
  • پول‌ های زیر فرش/ پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟