Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@15:37:41 GMT

مرگ زن ۳۶ ساله بعد از لیزر تراپی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۰۴۴۹

مرگ زن ۳۶ ساله بعد از لیزر تراپی

آفتاب‌‌نیوز :

به دنبال اعلام این خبر بازپرس جنایی دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد. بررسی‌ها نشان می‌داد زن ۳۶ ساله برای عمل لیزرتراپی سوختگی پا به کلینیکی در شمال تهران رفته، اما حین عمل باتوجه به وخیم شدن حالش به یکی از بیمارستان‌ها منتقل شده و در نهایت روز ۱۵ مرداد تسلیم مرگ شده است.

همزمان با رسیدگی به این پرونده وکیل زن جوان به نام نگین به دادسرای امور جنایی پایتخت رفت و از کادر درمان شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ساعت ۲ بعد ازظهر ۲۶ تیر امسال، نگین وقت لیزرتراپی داشت و به همراه همسرش به کلینیکی در شمال تهران رفت. ساعت ۳:۲۵ دقیقه به نگین آمپول بی حسی تزریق شد و به گفته پزشک متخصص این عمل تنها نیم ساعت طول می‌کشید.

وکیل جوان ادامه داد: همسر نگین پشت در اتاق عمل به انتظار ایستاد، اما بعد از یک ساعت اعلام کردند که دستگاه لیزر شارژ ندارد. اما همچنان نگین در اتاق عمل بوده تا اینکه ساعت ۵:۳۰ همان روز پزشک هراسان از اتاق بیرون می‌آید و از همسر نگین می‌خواهد به اتاق عمل برود و او را ببیند. زمانی که موکل بنده وارد اتاق عمل می‌شود متوجه شد شکم همسرش بسیار متورم شده است.

وکیل جوان ادامه داد: از آنجایی که نگین بی‌هوش بود، او بوسیله آمبولانس به بیمارستانی دیگر منتقل شد. این در حالی بوده که آمبولانس نیز مجهز به دستگاه اکسیژن نبوده و تمام این موارد باعث می‌شود که وقت طلایی برای احیای زن جوان از دست برود. بعد از آن نگین به کما رفت و پس از ۲۰ روز دچار مرگ مغزی شده و ۱۵ مرداد فوت کرد. موکل من از پزشک کلینیک، پزشک بی هوشی، مسئول فنی و مسئول کلینیک شکایت دارد.

بدنبال شکایت وکیل خانواده، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. با انجام معاینات متخصص پزشکی قانونی علت مرگ را آسیب مغزی ناشی از اقدامات عمل لیزر تراپی اعلام کردند.

با مشخص شدن علت مرگ، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت پرونده را برای بررسی میزان تقصیر کادر درمانی که از آن‌ها شکایت شده به نظام پزشکی ارسال کرد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیزر تراپی جراحی زیبایی اتاق عمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند

ایسنا/کرمان در هفته سلامت و همزمان با روزشمار «خانواده سالم و جوانی جمعیت»، رئیس مرکز بهداشت انار به همراه معاون فرمانداری و جمعی دیگر از کارکنان بهداشتی شهرستان انار در دیداری صمیمانه با خانواده پنج‌نفره اناری دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان انار صبح امروز هفتم اردیبهشت‌ماه در این دیدار اظهار کرد: ما نسبت به آینده کشور مسئول هستیم و باید به سمت فرزندآوری و گسترش این فرهنگ گام برداریم تا پویایی و شادابی کشور را در آینده شاهد باشیم.

دکتر سحر حسنی با تأکید بر نیاز کشور به جوانی، تصریح کرد: جمعیت به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم در هر کشور نقش مؤثری در آینده کشور دارد. جمعیت ما در مسیر کاهش جمعیت جوان در حال حرکت است لذا ضرورت دارد آگاهی‌بخشی نقش جمعیت جوان بیش‌ از پیش به جامعه گوشزد شود.

رئیس مرکز بهداشت انار با بیان این‌که فرزندآوری در نهایت به افزایش جمعیت جوان و در بالاترین نگاه به عدم وابستگی کشور منتهی خواهد شد، خاطرنشان کرد: باید کشور به دست جوانان این مرز و بوم اداره شود و این اتفاق در صورتی‌ که نگاه خود را به‌ سوی ازدیاد جمعیت جوان و فرزندآوری تغییر ندهیم، به‌ هیچ‌وجه محقق نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، در پایان این دیدار از این مادر جوان تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان