Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:11:12 GMT

بستر لازم و امن برای ادامه تحصیل دانش آموزان فراهم شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۰۷۲۷

بستر لازم و امن برای ادامه تحصیل دانش آموزان فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در شورای آموزش و پرورش استان در محل استانداری زنجان، گفت: شاهد کاهش ویروس کرونا در استان هستیم و امیدواریم طی روزهای آینده شاهد ریشه کنی آن باشیم.

وی با بیان اینکه تمام معلمان برای آغاز سال تحصیلی جدید واکسینه شوند، اظهار کرد: برای سرعت بخشیدن و تکمیل واکسیناسیون معلمان نیز باید فعالیت مراکز تجمیعی ویژه فرهنگیان دوباره از سر گرفته شود و معنا دار باشد و پیام خوبی را به خانواده‌ها بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان گفت: ستاد بازگشایی مدارس از سه ماه گذشته در استان تشکیل شده و پس از هماهنگی‌های انجام شده مشکلی در این خصوص در استان وجود نداشته باشد.

حقیقی بر رفع نگرانی‌های والدین و خانواده‌های دانش آموزان تاکید کرد و افزود: فرایند واکسیناسیون دانش آموزان ۱۸ سال در استان آغاز شده و متقاضیان می‌توانند برای این امر ثبت نام کنند.

وی ابراز داشت: برای آموزش حضوری و مجازی باید تدبیرهای مناسب اندیشیده شود و برای حضور دانش آموزان در مدارس باید این تدبیرها به صورت جدی محقق شود.

استاندار زنجان بر لزوم تشکیل ستادی برای نظارت بر فعالیت مدارس اشاره کرد و یاد آور شد: همه وظیفه دارند در موضوع بازگشایی مدارس، همراه و تقویت کننده مجموعه آموزش و پرورش باشند تا امسال شاهد ارتقای تعلیم و تربیت دانش آموزان در استان باشیم.

حقیقی تصریح کرد: تا زمانی که بستر لازم و امن برای دانش آموزان ایجاد نشود اجازه حضور دانش آموزان در مدارس داده نمی‌شود.

کد خبر 5310580

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان دانش آموزان ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی کرمانشاه گرگان واکسیناسیون کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام دفاع مقدس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این برنامه ۳۶۰ نفر از دانش آموزان مدرسه باهنر ۲ آموزش‌های راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در این مراسم گفت: ایمنی مدارس حاشیه جاده‌ها بخشی از ایمنی راه‌های استان است. 

مهرداد آهکی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند در پیشگیری از حوادث رانندگی نقش تاثیرگذاری داشته باشند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

در پایان این برنامه به اولیاء دانش آموزانی که موتور سیکلت و گواهی نامه داشتند، کلاه ایمنی هدیه داده شد.

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان