Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:42:27 GMT

بیش از ۴ هزار لیتر الکل قاچاق در مراغه کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۰۸۵۴

بیش از ۴ هزار لیتر الکل قاچاق در مراغه کشف شد

سرهنگ «توحید فارسی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ماموران پلیس آگاهی حین گشت‌زنی هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون خاور مشکوک شدند و در بازرسی از آن تعداد ۲۱۰ کالن ۲۰ لیتری الکل طبی را کشف و ضبط کردند. 

وی با اشاره به دستگیر شدن راننده کامیون، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه احتکار و قاچاق اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی و بهداشتی مورد نیاز مردم را به افراد سودجو نخواهد داد.

به گزارش ایرنا و بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا واحدهای تولیدکننده الکل ملزم به عرضه الکل بر اساس حواله‌های صادره سازمان غذا و دارو به واحدهای تولیدکننده منتخب محصولات ضدعفونی‌کننده بر پایه الکل هستند.

الکل اتانول یا الکل طبی پایه ساخت محصولات ضدعفونی‌کننده از قبیل ژل و محلول به شمار می‌رود.

برچسب‌ها ویروس کرونا مراغه کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مراغه کالای قاچاق ویروس کرونا مراغه کالای قاچاق انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ محمدامین نوروزی گفت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند.

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: ارزش سوخت‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 6088537

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!