Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان شامگاه سه‌شنبه در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: طبق فرموده رهبری، در سالگرد هفته دفاع مقدس هیچ چیز شایسته‌تر از آن نیست که یاد و نام گرامی شهیدان و فداکاران راه خدا را بزرگ بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه پیام نماینده ولی فقیه در کردستان آمده است: "اینجانب سالگرد هفته دفاع مقدس، را مجالی برای بیان و بازگوکردن گوشه‌ای از خاطرات گرانبهای سال‌های بی‌بدیل رزمندگان دانسته و توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم شهید پرور استان کردستان را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا و آزادگان از خداوند منان مسئلت می‌کنم.

فرا رسیدن هفته پر افتخار و غرور آفرین دفاع مقدس را به محضر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان سرافراز، ایثارگران و رزمندگان سلحشور و مردم غیور و مرزدار استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

۳۱ شهریور ماه سرآغاز هفته‌ای است که به نام دفاع مقدس مزین گشته و این ایام بهترین فرصت برای تقدیر از مردان و زنانی بوده که در طول هشت سال دفاع مقدس، سرفرازانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند و ابهت پوشالی دشمنان نظام را با سلاح ایمان، وحدت و انسجام در هم شکستند. "

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعثی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس شهدا هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است