Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:27:15 GMT

دفاع مقدس تجلی فرهنگ ایثار و مقاومت است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۰۸۸۵

دفاع مقدس تجلی فرهنگ ایثار و مقاومت است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان گرگان اظهارکرد: ایمان به خداوند متعال، توکل به نصرت الهی و توسل به ائمه اطهار رمز پیروزی ما در دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: دشمن در همان ایام ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با برپایی درگیری های داخلی در برخی نقاط کشور با هدف تجزیه طلبی، ترور مسئولان عالی رتبه تا سطح رییس جمهور کشور به دنبال براندازی نظام نوپای ما برآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: وقتی دیدند این فتنه ها کارساز نشد ارتش بعث عراق را تا بن دندان مسلح کردند و یک جنگ تمام عیار را علیه مردم ما آغاز کرد.

ملک شاهکوهی با تأکید بر این که توکل به تحقق وعده خدا و توسل به ائمه سبب شد تا در برابر یک دنیا بایستیم، گفت: دفاع مقدس تجلی فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی، فداکاری، شجاعت و مردانگی ملت غیور ایران اسلامی بود.

گفتنی است برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرگان با حضور فرمانده سپاه نینوای گلستان و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان افتتاح شد.

کد خبر 5310618

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان سپاه نینوا گلستان دفاع مقدس جنگ تحمیلی علی ملک شاهکویی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی کرمانشاه گرگان واکسیناسیون کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گلستان در مراسم گرامیداشت شهید صادق شیبک در گالیکش با بیان اینکه وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود گفت: با عملیات وعده صادق و جبهه مقاومت سیلی محکمی به دشمن زده شد و با این اقدام نیرو‌های اسلام همه کشور‌ها عظمت ایران اسلامی را مشاهده کردند.

حجت الاسلام موسوی پارسایی افزود: امروز پاسداری از آرمان‌های شهداء و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه وظبفه همه ماست.

همچنین مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی و شهدای پایگاه مقاومت مسجد امام علی (ع) آزادشهر با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

شهید صادق شیبک نهمین شهید و حاج احمد غلامی چهاردهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور