Web Analytics Made Easy - Statcounter



دکتر «سید محمد مقیمی» با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه تهران منصوب شد.

به گزارش ایرنا، محمدعلی زلفی‌گل طی حکمی دکتر «سید محمد مقیمی» را به عنوان «سرپرست دانشگاه تهران» منصوب کرد.

وی متن حکم انتصاب دکتر مقیمی آورده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه تهران منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان) گرامی، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش_محور، پژوهش آموزش_محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

دکتر مقیمی متولد ۱۳۵۰ عضو هیات علمی و استاد تمام رشته مدیریت دولتی دانشگاه تهران است که معاون آموزش و برنامه ریزی دیوان محاسبات کشور (از سال ۱۳۹۵ تاکنون)، معاون اداری و مالی دانشگاه تهران (از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲)، رئیس کمیسیون مشورتی علوم انسانی دانشگاه تهران و عضو هیات منتخب دانشگاه تهران (از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵)، رئیس هیأت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان قم (از سال ۱۳ ۹ ۳ تا ۱۳۹۵)، رئیس کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان قم (از سال ۱۳ ۹۴ تا ۱۳۹۵)، رئیس پردیس فارابی دانشگاه تهران (از سال ۱۳ ۹۱ تا ۱۳۹۵)، عضو شورای اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی (از سال ۱۳۹۶ تاکنون)، عضو هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه تهران (از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲) را در کارنامه کاری خود دارد

رئیس برکنار شده دانشگاه تهران روز دوشنبه در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه، خواستار عفو یا آزادی مشروط کسری نوری شده بود.

نیلی احمدآبادی همان روز در مصاحبه‌ای عنوان کرد با توجه به این که آقای نوری نیمی از دوره حبس خود را گذرانده است و قانون اجازه آزادی او را بر اساس این شرایط می‌دهد، دانشگاه تهران بنابر تقاضای خانواده این دانشجوی زندانی، درخواست آزادی او را در دستور کار قرار داده است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده در دانشگاه تهران ضمن عرض تبریک به مناسبت روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری بیان کرد: ایشان معلمی را به معنای کامل به ما شناساند، و ما مدیون اندیشه ایشان و سبک آموزشی و پرورشی شأن هستیم.

معاون رئیس جمهور همچنین ضمن ابراز خوشحالی از افتتاح دانشکده علوم خانواده در دانشگاه تهران در روز معلم، ابراز امیدواری کردند این اقدام از لحاظ علمی، فنی و تکنولوژی در حدی باشد، که بتواند به عنوان الگو به جهان ارائه شود.

وی افزود: حرکت غرب در سه حیطه نفی جنسیت، خانواده‌های تک والدی و به رسمیت شناختن خانواده‌های انحرافی و همجنس به خانواده صدمه می‌زند و ما وظیفه داریم مبانی و زیرساخت‌های لازم را برای شناساندن خانواده فطری که اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد، با شیوه‌های علمی تبیین کنیم و بتوانیم آنچه را که در فرهنگ و مکتبمان موجب حفظ هویت و اصالت خانواده می‌شود داریم معرفی کنیم.

خزعلی در ادامه سخنان خود گفت: امیدواریم دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه مادر مرکزیت و محوریت داشته باشد و از ظرفیت علمی سایر دانشگاه‌ها، مراکز علمی، اندیشکده‌ها و پژوهشکده‌ها برای پژوهش، پشتیبانی و تعمیق مطالعات خانواده بهره ببرد.

در پایان رئیس دانشگاه تهران از ایشان خواست که به عنوان استاد وابسته و عضو هیأت جذب در دانشکده همکاری کند ولی خزعلی این امر را قبول نکرد و عنوان داشت: که مسؤولیتی که نتوانم برای آن وقت گذاری لازم را داشته باشم نمی‌پذیرم.

کد خبر 6094640

دیگر خبرها

  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • توضیح دانشگاه تهران درباره پست جدید همسر ابراهیم رئیسی
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد