Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از آزادی گروگان ۱۴ ساله کنگاوری براساس پیگیری رییس کل دادگستری استان کرمان، همکاری فرماندهی انتظامی استان و همراهی متنفذین محلی خبر داد.

"ابراهیم سلیمانی" امروز ۳۱ شهریورماه با اعلام این خبر افزود: این نوجوان ۱۴ ساله‌ که در شهرستان کنگاور استان کرمانشاه گروگان گرفته شده و ۹ روز در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان نگهداری می‌شد، با استفاده از ظرفیت متنفدین، ریش سفیدان و با رایزنی و تلاش مسئولین قضایی و انتظامی شهرستان عنبرآباد آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه یک متهم نیز دستگیر شده است.

 دادستان شهرستان عنبرآباد با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی فرماندهی انتظامی عنبرآباد و پلیس آگاهی این شهرستان اظهار کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان عنبرآباد در هوشیاری کامل هستند و دادستانی با هرگونه عواملی که امنیت شهروندان را تهدید کند؛ به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آزادي گروگان عنبرآباد جیرفت دادستانی پليس شهرستان عنبرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.   مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.   به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب

دیگر خبرها

  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • آذرخش جان یک نفر را در مردهک عنبرآباد گرفت
  • مرگ یک زن بر اثر برخورد صاعقه در عنبرآباد 
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود