Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز چهارشنبه، سی و یکم شهریور، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1400/6/31؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

پرسپولیس از فیفا و AFC پول و زمان خواست

مطالبات گابریل کالدرون پرسپولیس را در بن بست محرومیت گرفتار کرده و باشگاه برای خروج از این بن بست دست به نامه نگاری با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامه هایی که مدیران پرسپولیس امیدوارند گره کور پرونده کالدرون را باز کند یا دست کم محکومیت قطعی باشگاه را اندکی عقب بیندازد.

پنجره تراکتور سه قفله شد!

تراکتوری ها برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود باید علاوه بر مطالبات استوکس، مطالبات کوین کنستانت و پاتریک را نیز پرداخت کنند. بنابراین اکنون پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور سه قفله شده است.

شکایت کورتریک بلژیک از پرسپولیس در پرونده محمد نادری

ایمان حسین پور شرفشاد، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت باشگاه کورتریک بلژیک از پرسپولیس و ادعای پرداخت مبلغ 100 هزار یورو به این باشگاه در پرونده محمد نادری توضیحاتی داد.

بارسلونا در جستجوی جانشین رونالد کومان؛ ژاوی و روبرتو مارتینز گزینه های اصلی

شکست سنگین خانگی مقابل بایرن مونیخ، تساوی خانگی مقابل گرانادا و از همه مهم تر سبک بازی نه چندان دلچسب باعث شده رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا که رابطه خوبی هم با خوان لاپورتا رییس این باشگاه ندارد، در خطر اخراج قرار گیرد. 

به گزارش ساموئل مارسدن از ESPN، بارسلونا از حالا جستجو برای یافتن جانشین رونالد کومان را شروع کرده است اما انتظار می رود این سرمربی هلندی در بازی پنجشنبه شب مقابل کادیز روی نیمکت بلوگرانا بنشیند. پس از بازی با گرانادا، خوان لاپورتا یک جلسه اضطراری به مدت یک ساعت با هیئت مدیره بارسلونا برگزار کرد که این جلسه، تردیدها درباره ماندن کومان در بارسا را افزایش داده است. نبود گزینه های خوب و در دسترس باعث شده خوان لاپورتا پیش از سفر به کادیز در رابطه با اخراج کومان، تصمیمی سریع و ناگهانی نگیرد. لاپورتا نمی خواهد گزینه ای موقت تا پایان فصل سرمربی بارسلونا شود و در نظر دارد یک سرمربی روی کار بیاورد که بتواند پروژه بلند مدت بازسازی بارسلونا را از همین حالا رهبری کند. ژاوی سرمربی السد قطر، روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک که یوردی کرایوف او را پیشنهاد کرده و یک گزینه که نامش فاش نشده اما قبلا در بارسلونا حضور داشته، گزینه های جانشینی کومان هستند. در حال حاضر، پول مسئله ای جدی برای فسخ قرارداد کومان نیست و این یعنی فشارها روی او افزایش یافته است. 

نوریچ سیتی 0-3 لیورپول؛ تکرار نتیجه بازی لیگ با بازیکنان ذخیره

ختافه 1-2 اتلتیکو مادرید؛ عادت سیمئونه به بردهای لحظه آخری

آتالانتا 2-1 ساسولو؛ موتور تیم گاسپرینی در حال روشن شدن

منچسترسیتی 6-1 وایکامب؛ حریف بعدی لطفا!

فیورنتینا 1-3 اینتر؛ فروپاشی میزبان در نیمه مربیان

صبحانه ورزشی 1400/6/31؛ گیشه مطبوعات داخلی

تسویه حساب آنی فقط در آبانتتر

پیشنهاد امروز

ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی / 30 شهریور 1400 مرتضی پورعلی گنجی علی کریمی

 

 

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! طعنه شیخ دیاباته به محمود فکری و فرهاد مجیدی آخرین گمانه زنی ها از هیات مدیره پرسپولیس؛ دو گزینه مدیرعاملی و دیگر هیچ! انتشار لیست حقوق بازیکنان بایرن مونیخ توسط بیلد؛ لوی بالاتر از همه! جر و بحث در رختکن یوونتوس؛ شزنی، رابیو را به کم کاری متهم کرد برترین های قرن با شهرام وزیری: آلمانی ها الکی مهدوی کیا را نپسندیدند؛ پرسپولیس هرچه دارد از سیدجلال است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صبحانه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!

فرشاد پیوس یک بازیکن کامل از دید خود را معرفی کرد.

طرفداری | فرشاد پیوس بازیکن کامل از نگاه خود را معرفی کرد که در این بین نام علی دایی هم دیده می‌شود.

طرفداری چالش جدیدی را آغاز کرده و در چهارمین قسمت، شاهد ویژگی‌های یک فوتبالیست کامل از نگاه ستاره سابق پرسپولیس هستیم. 

فرشاد پیوس در مصاحبه‌ای بازیکن کامل از دید خود را معرفی کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

پای راست: پروین پای چپ: حمید درخشان بهترین سرزن: علی دایی هوش فوتبالی: محسن عاشوری فیزیک بدنی: حسین عبدی تکنیک: ناصر محمدخانی

بیشتر بخوانید:

یک فوتبالیست کامل از دید علی پروین

یک فوتبالیست کامل از دید عبدالکریم حسن

یک فوتبالیست کامل از دید اوستون اورونوف

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!