Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر سازمان ملل در افغانستان اعلام کرد که ديبرا لاينز، نماينده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در افغانستان با ملا عبدالسلام حنفی، معاون نخست وزیر کابینه طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

بر اساس این گزارش، طرفین در این دیدار درباره چالش های پیش روی افغانستان و چگونگی ایجاد زمینه کار مشترک خانواده سازمان ملل متحد و طالبان برای کمک به حل فوری مسائل پیش روی مردم افغانستان گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآوری می کنیم که پیش از این نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان با عبدالله عبدالله، رئیس پیشین شورای عالی مصالحه ملی افغانستان دیدار کرده بود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ملل در افغانستان سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران

آفتاب‌‌نیوز :

محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند.

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد.

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز ۱۷ الی ۱۹ اردیبهشت ماهدر شهر اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • سخنگوی طالبان گزارش یوناما را تکراری و تبلیغاتی خواند
  • برنامه عمران ملل متحد: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس
  • نماینده ایران: حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت