Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، چند سال پیش و زمانی که یکی از روسای فعلی فدراسیون‌ها در مسئولیت دیگری حضور داشت مشکلاتی در مورد یک پرونده مالی برایش ایجاد شد که همان زمان ابهامات در مورد وی برطرف و این فرد مسئول به فعالیت هایش در ورزش ادامه داد.

این رئیس فدراسیون از حدود سه سال پیش عزم ریاست در یکی از فدراسیون ها کرد و مراحل قانونی ثبت نام و انتخابات هم به روال عادی و بدون هیچ مشکلی برگزار شد و وی ریاست این فدراسیون را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که رئیس جوان امورات فدراسیون را به خوبی پیش می برد و شرایط تیم‌های ملی تحت مدیریت او هم مطلوب بود، رسیدن نامه ای به وی اوضاع را بحرانی کرد.

در این نامه تاکید شده بود که این رئیس به دلیل مشکلات و ابهامات مالی که در پرونده چند سال قبل وجود داشته است باید از مسئولیتش کناره گیری کند. اعلام حکم انفصال از خدمت این رئیس را دچار مشکل کرد با این حال او تصمیم گرفت به رای صادره اعتراض کند تا مشکلش حل شود.

پیگیری های رئیس فدراسیون برای حل این مشکل به جایی نرسیده و رای انفصال از خدمت تایید شد تا این رئیس آرام و بی حاشیه ناچار به ترک مسئولیت خود در آینده ای نزدیک شود.

در این مورد گفته می شود یکی از قهرمانان مطرح این رشته به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب خواهد شد تا شرایط برگزاری انتخابات برای رئیس آینده را فراهم کند.

باید دید وزارت ورزش که حمید سجادی را به عنوان وزیر در راس امور خود می بیند اما هنوز معاونانش مشخص نشده اند چه تدبیری این حل این مشکل خواهند کرد.

به نظر می رسد با توجه به شرایط اساسنامه جدید فدراسیون‌ها و تصمیم مسئولان ورزش برای عبور از دوران سرپرستی، وزارت ورزش به دنبال برگزاری هر چه سریعتر انتخابات این فدراسیون خواهد بود تا رئیس جدید در کمترین فاصله زمانی انتخاب شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انفصال از خدمت انفصال از خدمت فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسؤول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آئین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6096589

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش