Web Analytics Made Easy - Statcounter

محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو که در بدو ورود، مورد استقبال بازار و مشتریان قرار گرفته است، در طرح پیش‌فروش با موعد تحویل حداکثر یک‌ساله عرضه می‌شود. اردیبهشت تا مهر ۱۴۰۱ زمان تحویل خودرو‌های ثبت‌نامی است.

طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، به‌منظور تنوع‌بخشی به رنگ محصول در این طرح، تارا به‌رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، مشکی آبنوس، آبی رویال و آبی کبود عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، در آینده نزدیک، رنگ‌های خاص سفارشی نیز به طیف رنگ‌های محصول تارا افزوده خواهد شد.

گفتنی است، در طرح پیش‌فروش تارا، متقاضیان نهایی که پس از قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی امروز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه مشخص خواهند شد، با پرداخت مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان نسبت به ثبت‌نام اقدام خواهند کرد.

مراسم قرعه‌کشی به‌صورت زنده از طریق سایت ایران خودرو به‌نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به‌نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

توجه: به محض اعلام نتایج از سوی شرکت ایران خودرو، اسامی و نتایج برندگان قرعه‌کشی نیز در سایت شهرآرانیوز اطلاع رسانی می‌شود.

شرایط پیش فروش خودروی تارا دستی با موعد تحویل (حداکثر ۱۲ ماهه) به شرح ذیل ارائه میگردد:

متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، میتوانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

نکته ۱:برندگان و منتخبین طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند، نیز میتوانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

نکته ۲:قبل از قرعه کشی، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.

متقاضیان ثبت نام ایران خودرو‌ می‌توانند با مراجعه به سایت فروش این شرکت به آدرس https://esale.ikco.ir/ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

طرح پیش فروش عادی (با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه) خودروی تارا دستی (با روش قرعه کشی) و مطابق جدول ذیل از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ شروع و تا پایان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ ادامه خواهد داشت./ شهرآرا نیوز

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران خودرو قرعه کشی طرح پیش فروش تارا ایران خودرو پیش فروش قرعه کشی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود

فرماندار مشهد به مسئولان شهر جدید بینالود برای تحویل زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت مهلت یک ماه داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری امروز در آیین طرح جوانی جمعیت که ویژه خانواده‌هایی با  4 فرزند زیر 20 سال در شهر جدید بینالود برگزار شد، گفت: یکی از اقدامات خوب دولت، طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت است که باید به صورت جدی پیگیری شود، البته در این زمینه اقدامات زیادی انجام شده و امروز توفیقاتی در این حوزه حاصل شده است.

وی افزود:تا به امروز فعالیت‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته و تا پایان اردیبهشت به مسئولین شرکت عمران بینالود مهلت می‌دهم تا زمین‌ها را به متقاضیانی که قرعه‌کشی شدند تحویل دهد.

داوری تصریح کرد: اگر بتوانیم موضوع مسکن را در حوزه معیشت خانوار حل کنیم بخش زیادی از مشکلات مردم در این حوزه و معیشت برطرف خواهد شد و این اقدام اولویت ماست، زمانی‌که هزینه مسکن کم شود هزینه معیشت پایین خواهد آمد.

فرماندار مشهد درباره طرح ملی مسکن و جوانی عنوان کرد:در حوزه مسکن ملی و جوانی اقداماتی زیادی انجام شده  و تلاش ما این است تا متقاضیان واجد شرایط را به نحو احسن پوشش دهیم اما متاسفانه در بینالود کمی در این زمینه غفلت شده و از مدیران شهر بینالود گلایه دارم، زیرا آنچه انتظار می‌رفت انجام نشده است.

کوتاهی‌ها را به ما اطلاع دهید

داوری ادامه داد: صبح امروز در شورای مسکن تصمیمات ویژه ای گرفته شد، شما مردم نماینده من هستید تا مواردی که انجام نمی‌شود را به من منعکس کنید اگر کوتاهی در مصوبات شد بیاید مطرح کنید.

فرماندار مشهد با اشاره به مطالبه گری مردم در حوزه مصوبات و درخواست ها بیان کرد: روزهای دوشنبه ملاقات عمومی داریم و هر کدام از نکته هایی که امروز گفته می‌شود و صورت نمی‌گیرد، اگر در حوزه مصوبات کوتاهی شد را به فرمانداری اطلاع دهید.

وی گفت: امروز تعدادی زمین قرعه کشی خواهد شد که بخش از آن در سال 1401 قرعه کشی شده است، همه زمین‌های گذشته و حال که در طرح ملی نهضت مسکن و جوانی جمعیت قرعه کشی شده است باید تا پایان اردیبهشت تحویل متقاضیان داده شوند.

داوری افزود: هیچ مبلغی نیز بابت زمین نباید در یافت شود، همچنین 40 میلیون تومان گرفته شده از متقاضیان باید برگشت داده شود، زمانیکه قسمت اول برسد این 40 میلیون تومان را باید پرداخت کنند و شرکت عمران بینالود حق دریافت پول برای واگذاری زمین را ندارد.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: کسانیکه تا پایان اردیبهشت زمین خود را تحویل نگیرند و تا خرداد فونداسیون انجام نشود، زمین از آنان پس گرفته خواهد شد و  به دیگران واگذار می‌‌شود و  اگر قرعه کشی صورت گرفته و زمین به متقاضی تحویل داده نشده از گذشته تا پایان خرداد باید زمین‌ تحویل داده شود. همچنین اگر کسی درخواست نکرد زمین به دیگری واگذار خواهد شد.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: 25 هزار نفر ثبت نام در بینالود داریم که به این تعداد زمین نداریم لذا هر سرپرست خانواری که در قرعه کشی امروز یا گذشته زمین به وی تخصیص داده شده باید آن را بسازد، در غیر این صورت زمینش واگذار خواهد شد.

وی مطرح کرد: کسانی که مسکن ملی دریافت می‌کنند می‌توانند 550 میلیون وام ساخت یا کارمزد 18 درصد یا 350 با کارمزد 5 درصد و باز پرداخت 20 ساله دریافت کنند.

داوری در خصوص طرح جوانی جمعیت نیز بیان کرد: زمین های طرح جوانی جمعیت باید تا پایان شهریور تحویل داده شود، این گروه 4 فرزندی مالک زمین هستند و تا شهریور باید به اداره  ثبت معرفی شوند، اما کسانی‌که مسکن ملی دریافت می‌کنند باید در این منطقه سکونت داشته باشند، زیرا قرارداد 99 ساله دارند.

فرماندار مشهد گفت: در حوزه ملک آباد و بخش احمد آباد 600 زمین قرعه کشی شده و تا هفته آینده باید 360 زمین تحویل متقاضیان شده باشد؛ ما مصمم هستیم زمین رایگان به مردم بدهیم تا  همه خانه دار شوند و یک فرصت و اقدام ویژه برای مردم انجام شود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت تارا و ۲۰۷
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول