Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@21:08:31 GMT

ایجاد المان‌های شهری متناسب با فرهنگ محلی در فارسان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۱۴۷۴

ایجاد المان‌های شهری متناسب با فرهنگ محلی در فارسان

رئیس شورای اسلامی شهر فارسان ایجاد و توسعه المان‌های شهری متناسب با فرهنگ و قومیت محلی را یکی از اولویت‌های مدیریت این شهر دانست.

عباس یداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شورای ششم شهر فارسان توسعه و تجهیز و نورپردازی پارک‌های سطح شهر را در دستور کار قرار خواهد داد.

وی با اشاره به ایجاد یک پارک جدید در مسیر منطقه گردشگری چشمه قلعه، یادآور شد: این پروژه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر فارسان تصریح کرد: افزایش مساحت پارک قلمستان شهر را پیگیر خواهیم شد تا با تخصیص اعتبار لازم در سال آینده کلنگ‌زنی شود.

وی تاکید کرد: توسعه فضای سبز تپه نورالشهدا که حالت پارک کوهستانی داشته و مساحت آن هشت هکتار است در دست اقدام است.

یداللهی اظهار کرد: ایجاد پارک بانوان شهر فارسان از دیگر برنامه‌های شورای ششم بوده که در آینده نزدیک با مشخص شدن مکان مناسب برای آن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایجاد و توسعه المان‌های شهری متناسب با فرهنگ و قومیت شهر نیز مدنظر است، توضیح داد: در این زمینه در شهر فارسان ضعیف عمل شده است.

یداللهی ادامه داد: توسعه و مناسب‌سازی پیاده‌روها به‌ویژه در بلوار ورودی شهر و تجهیز ست‌های ورزشی در اماکن باز هم در حال انجام است.

وی اضافه کرد: زیباسازی، آبنما و نورپردازی میادین، بلوارها و فضاهای باز شهری از دیگر برنامه‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر فارسان گفت: در زمینه آسفالت معابر و جدول‌بندی در طرح تفصیلی بیشترین اولویت‌ها دیده شده و همین مناطق مورد توجه جدی است، همچنین ایجاد زیرساخت گردشگری در شهر و تشویق سرمایه‌گذاران به حضور در این مهم مدنظر است.

کد خبر 522559

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر شورای شهر فارسان فارسان المان شهری توسعه شهری چهارمحال و بختیاری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر فارسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته جاری از روز شنبه تا چهارشنبه هشتم تا ۱۲ اردیبهشت جلسات خود را برگزار می‌کنند و موارد زیر در دستور کار کمیسیون‌ها قرار دارد:

کمیسیون اقتصادی در جلسه روز یکشنبه خود طرح یک فوریتی اصلاح برخی احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم را بررسی می‌کند.

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس روز یکشنبه میزبان رئیس جهاد دانشگاهی خواهند بود تا وی گزارش اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی خود را به این کمیسیون ارائه دهد.

اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه لایحه اصلاح تبصره (۶) الحاقی به ماده واحده قانون ابطال اسناد فروش رقبات، آب و اراضی موقوفه را در کمیته حقوق خصوصی بررسی می‌کنند و در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه هم کلیات طرح فهرست تصویب نامه‌های قانون نامعتبر دوره فترت را در دستور کار خود دارند.

اعضای کمیسیون بهداشت در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه آخرین وضعیت پرداخت حق بیمه پرداختی بیمه شخص ثالث، سرنشین و مازاد سهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را با حضورمسوولان مربوطه بررسی می‌کنند و در روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از شرکت مادر تخصصی پالایشگاه و پژوهش خون بازدید می‌کنند.

اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس هفته جاری علاوه بر ارائه گزارش توسط نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی؛ عملکرد قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار را بررسی می‌کنند.

اعضای کمیسیون اجتماعی روز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت‌ماه) به منظور بررسی و جمع‌بندی آخرین وضعیت طرح‌ها و لوایح و امور نظارتی کمیسیون اجتماعی با حضور مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات کشور جلسه خواهند داشت و روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت‌ماه) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به منظور بررسی ارائه گزارش اقدامات به‌عمل آمده در راستای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این کمیسیون خواهد آمد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی روز دوشنبه (۹ اردیبهشت‌ماه) علاوه بر مروری بر آخرین اخبار و تحولات، ایراد شورای نگهبان در خصوص لایحه موافقت نامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه با حضور نماینده شورای نگهبان و مسئولان ارشد دستگاه‌های ذی ربط را بررسی می‌کنند. دوشنبه (۱۰ اردیبهشت‌ماه) آخرین تحولات منطقه با مسئولان ارشد ذی ربط بررسی می‌شود. ­

اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها مجلس­ هم­ در نشست­ روز سه شنبه­ ­خود با حضور وزیر کشور­ گزارش آخرین وضعیت انتخابات دورازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را­ ­بررسی­ خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد