Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:20:34 GMT

معبرهای منتهی به مدارس در شهرری ایمن سازی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۱۶۳۸

معبرهای منتهی به مدارس در شهرری ایمن سازی شد

ابوذر ریاضی روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساماندهی مشکلات تردد و ایمن سازی معابر برای دانش آموزان از اولویتهای اقدامات این حوزه در راستای اجرای طرح استقبال از مهر است.

وی اظهار داشت: ایمن سازی تجهیزات و المان های ترافیکی، شناسایی و رفع نواقص و مشکلات ترافیکی، بهسازی مسیر و ایستگاه های خطوط حمل و نقل عمومی و پایانه های اتوبوس و تاکسی و خط کشی (محوری و عابر پیاده) در این طرح اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


????این مسئول خاطرنشان کرد: ایمن سازی، آشکارسازی و همسطح سازی ۲۵۰ المان ترافیکی، ایمن سازی تجهیزات ترافیکی ۱۱ ایستگاه تندرو، شناسایی و رفع نواقص ترافیکی معابر منتهی به مدارس و آموزشگاه ها ۳۰ مورد، بهسازی مسیر و ایستگاه های خطوط حمل و نقل عمومی ۴۸ مورد، بهسازی ۳ پایانه اتوبوس و تاکسی در راستای اجرای طرح استقبال از مهر در این منطقه اجرا شد.

ریاضی اضافه کرد: همچنین  شناسایی مراکز آموزشی تأثیر گذار در ترافیک معابر اصلی و ارائه برنامه عملیاتی برای کنترل و نظارت بر ترافیک ایمن معابر ۷ مورد، خط کشی محوری و عابر پیاده در معابر مقابل مدارس ۱۰هزار متر طول محوری و ۵۷۳ مترمربع بلوک عابر پیاده از دیگر اقدامات این منطقه شهرداری در راستای طرح استقبال از مهر و رضایت خاطر شهروندان انجام شده است.
وی با اشاره به اهمیت ارتقای فرهنگ ترافیک یادآور شد: در راستای طرح استقبال از مهر کارگاه های آموزشی ترافیکی با مشارکت پلیس راهور ویژه دانش آموزان و اولیا آنان در بوستان آموزش ترافیک برگزار می‌شود.

به گفته این مسئول، اداره متبوعش با مشارکت پلیس راهور،  مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه۲۰ و بوستان آمورش ترافیک به برگزاری دوره آموزشی قوانین عبور و مرورعابربن پیاده در راستای طرح استقبال از مهر اقدام کرده است.
????ریاضی خاطرنشان کرد: کلاس آموزشی از جهت مسائل فرهنگی، آرامش روحی و روانی،  مسائل فنی و رعایت قوانین و مقررات عابران توسط پلیس راهور برگزار شده و آموزش های لازم را به کودکان کار داده شد.  

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

برچسب‌ها شهرستان ری شهرداری منطقه بیست تهران بازگشایی مدارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری بازگشایی مدارس شهرستان ری بازگشایی مدارس طرح استقبال از مهر ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است

فرماندار همدان در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده و اقدامات کارشناسی خوبی در حال انجام است، گفت: در این راستا مسائل ترافیکی با نظرات کارشناسی و بهتر برای تصمیم به استان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اجرای طرح زوج و فرد در همدان را موفق دانست و اظهار کرد: این طرح را ادامه خواهیم داد، البته باید طوری مدیریت کنیم که استثناها کمتر شود تا از اثر آن کاسته نشود؛ ما در اجرای این طرح به دنبال این هستیم مردم را به سمت حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

وی با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز افزود: این مسئله مهم است و تاکنون ۲۴ نقطه رفع حادثه شده و باید در ادامه کمک کنیم کار مابقی نیز تسهیل شود.

فرماندار همدان ادامه داد: ایجاد مشاغل در بلوارهایی نظیر بعثت معضلاتی ایجاد کرده و باید رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گیرد و با جدیت مدیریت شود.

مخفی با بیان اینکه اجرای پارک حاشیه‌ای مهم است و باعث کاهش ترافیک خواهد شد، اضافه کرد: از پلیس راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم تا در اجرای این طرح شهرداری را کمک دهد.

وی رفع مشکلات ترافیکی سه زیرگذر بلوار بعثت، صدا و سیما و پژوهش را مهم عنوان کرد و در ادامه در خصوص مدارسی که در محدوده ترافیک احداث شده‌اند، خاطرنشان کرد: به چند مدرسه سال گذشته اجازه احداث ندادیم و چند مدرسه هم باید ساماندهی شوند؛ موضوع بار دیگر به این مدارس ابلاغ شود و نیاز به پیگیری است چرا که اهمیت آن تنها مربوط به مسئله ترافیکی نیست و عدم توجه به آن خطراتی به همراه دارد.

کد خبر 748918

دیگر خبرها

  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان