Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:51:01 GMT

پیاده‌روی بزرگ اربعین در سمنان برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۱۶۶۰

پیاده‌روی بزرگ اربعین در سمنان برپا می‌شود

گروه استان‌ها- جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان سمنان به تشریح ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: برپایی نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس و اجرای برنامه سوگواری مردمی "مرهم" از شاخص‌ترین برنامه‌های این ایام است. - اخبار استانها -

محمدحسین دهرویه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در سمناناظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای گرامیداشت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و تقارن مبارک این هفته با اربعین ویژه برنامه‌های متعدد و متنوعی تهیه و تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس و اجرای سوگواره مردمی "مرهم"برای دومین سال پیاپی در باغ موزه دفاع مقدس واقع در جنب مصلی بزرگ سمنان به همت بسیجیان و سپاه ناحیه سمنان جزو شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس محسوب می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان سمنان عنوان کرد: سوگواره مردمی مرهم از چهارشنبه به مدت هفت شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در باغ موزه دفاع مقدس سمنان(صحن انقلاب این مجموعه) با حضور سخنرانان و مداحان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

دهرویه عنوان کرد: اجرای سرود، نمایش و تئاترهای خیابانی نیز از دیگر ویژه برنامه‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس برپا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در روز اربعین پیاده روی بزرگ اربعین از میدان امام حسین به سمت میدان امام حسن و سپس میدان امام علی، بلوار امیرکبیر، میدان استاندارد و در انتها باغ موزه دفاع مقدس محل اجتماع شرکت کنندگان در این مراسم معنوی به همراه قرائت دعای خاص روز اربعین با حضور مداحان استانی و کشوری است.

جانشین فرماندهی ساه ناحیه شهرستان سمنان عنوان کرد: موکب‌های حسینی در طول مسیر این پیاده روی معنوی به پذیرایی جاماندگان پیاده روی اربعین خواهند پرداخت، ضمن اینکه اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی نیز در نظر گرفته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: رزمندگان دفاع مقدس ابهت پوشالی دشمنان نظام را در هم شکستندپیام مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به مناسب فرارسیدن هفته دفاع مقدس‌‌رژه خودرویی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار می‌شود

دهرویه ساعت آغاز پیاده روی اربعین حسینی را هشت صبح اعلام کرد و از عموم مردم شهیدپرور و انقلابی سمنان خواست در این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری پرشور داشته باشند.

 انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس دفاع مقدس پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد