Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم، حامد بی آزار با بیان این مطلب، اظهار کرد: برگزاری شب شعر با حضور شاعران جزیره و علاقمندان به شعر و ادب فارسی اولین برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس است که از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در باغ موزه گیاهشناسی (فرهنگسرای جزیره) برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه کاروان عشق در روستای طولا با هدف نمایش گوشه ای از جلوه های ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس برای مردم به خصوص نوجوانان و جوانان دیگر برنامه ای است که روز پنج شنبه اول مهرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افزود: برگزاری دو مراسم در روزهای ۲ و ۴ مهرماه جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب یکی دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس می باشد.

به گفته بی آزار؛ طبق برنامه ریزی صورت گرفته سه فیلم سینمایی "ایستاده در غبار"، "ماجرای نیم روز؛ رد خون" و "۲۳ نفر" نیز به ترتیب در روزهای ۲،۴ و ۵ مهرماه برای علاقه مندان به نمایش گذاشته خواهند شد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های پیش بینی تجلیل از هنرمندان آیینی و مذهبی شهرستان قشم خواهد بود، افزود: همچنین در هفتمین شب ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در قشم، مراسم اختتامیه نخستین سوگواره دانش آموزی واقعه سرخ نیز در محل باغ موزه گیاهشناسی (فرهنگسرای جزیره) برگزار شده و از نفرات برتر بخش های مختلف تقدیر خواهد شد.

46

کد خبر 1557155

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود