Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت امارات متحده عربی در اظهاراتی گفت نیازی وجود ندارد اوپک پلاس توافق تولید فعلی خود را تغییر دهد.

اظهارات سهیل المزروعی مشابه دیدگاه همتای عراقی وی است که روز یکشنبه گفت: اگر اوپک پلاس برنامه تولید فعلی خود را حفظ کند، بازار در سه ماهه نخست سال میلادی آینده متوازن می ماند و قیمت نفت در حدود ۷۰ دلار در هر بشکه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای این گروه که شامل ۲۳ کشور تولیدکننده نفت است، توافق کرده اند از اوت تا دسامبر هر ماه جمعا ۴۰۰ هزار بشکه در روز به تولیدشان اضافه کنند.

دو منبع آگاه به رویترز اظهار کردند: نرخ پایبندی اوپک پلاس به توافق محدودیت عرضه از ۱۰۹ درصد در ژوییه به ۱۱۶ درصد در اوت افزایش یافت.

المزروعی در کنفراتس گازتِک در دوبی گفت: ما برنامه ای داریم و روی آن کار می کنیم و دلیلی نمی بینم که چرا باید از این برنامه منحرف شویم. اوپک نگران مازاد عرضه در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ نیست.

سهیل المزروعی، وزیر نفت امارات

احسان عبدالجبار، وزیر نفت عراق انتظار دارد اگر قیمتها در سطوح فعلی بمانند، اوپک و متحدانش برنامه افزایش تولید برای نوامبر را تصویب کنند با این حال وی گفت: هنوز زود است نتیجه نشست چهارم اکتبر وزیران اوپک پلاس معلوم شود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، نفت برنت در حال حاضر حدود ۷۵ دلار در هر بشکه معامله می شود و از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون ۴۵ درصد افزایش نشان داده است.

برچسب هاامارات متحده عربی اوپک پلاس سهیل المزروعی

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: امارات متحده عربی اوپک پلاس آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال + ویدیو
  • کاهش ۱۰۰ بشکه ای تولید روزانه نفت اوپک
  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار می شود
  • ◄ وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم