Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@21:06:11 GMT

شرط انتخاب مدیرعامل جدید استقلال

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۱۹۵۲

شرط انتخاب مدیرعامل جدید استقلال

چند گزینه ورزشی و اقتصادی به وزارت ورزش پیشنهاد شده است تا پس از بررسی ها و تایید نهایی به عضویت هیات مدیره استقلال درآیند.

به گزارش مشرق، با گذشت چند روز از اعلام استعفا احمد مددی از مدیرعاملی باشگاه استقلال، نه تنها جانشینی برای وی مشخص نشده، بلکه هنوز خبر استعفای او به صورت رسمی از سوی وزارت ورزش یا رسانه‌های باشگاه استقلال نیز اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باوجود مطرح شدن برخی اسامی، وزارت ورزش به منظور پرهیز از اشتباهات گذشته قصد دارد ابتدا هیات مدیره باشگاه را انتخاب کند و سپس مدیرعامل از سوی هیات مدیره معرفی شود.

گفته می‌شود برخی از چهره‌های ورزشی و اقتصادی برای عضویت در هیات مدیره جدید استقلال معرفی شده‌اند که پس از کسب تاییدیه های لازم، به زودی اسامی آنها به عنوان اعضای جدید هیات مدیره اعلام خواهد شد و پس از آن مدیرعامل جدید انتخاب و معرفی می‌شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان هیات مدیره استقلال لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال استقلال احمد مددی هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی، مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مالکان جدید این دو باشگاه است، گفت: البته انتخاب اعضای هیات مدیره قوانینی دارد که از ان تبعیت می شود.

وی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد ما این است مالکان جدید تا پایان فصل از مدیران فعلی دو باشگاه حمایت کنند تا به سرانجام برسند.

رغبتی تاکید کرد: وزارت ورزش این آمادگی را دارد که در این زمینه مشورت های لازم را بدهد اما در انتخاب مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ دخالتی ندارد.

کد خبر 6088991

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها