Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: روز گذشته در ورزشگاه تختی ارومیه شاهد دیدار تیم‌های نود ارومیه و شهرداری محمدیار نقده در قالب رقابت‌های لیگ برتر آذربایجان غربی بودیم.

وی تصریح کرد: در دقایق پایانی این دیدار یکی از تماشاگران و هواداران تیم شهرداری محمدیار با سنگ، سر کمک داور اول این بازی را به شدت مصدوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل تیم فوتبال ۹۰ ارومیه افزود: با هوشیاری ماموران حاضر در استادیوم تختی ارومیه، فرد خاطی دستگیر و شب گذشته در بازداشت موقت به سر برد و امروز تحویل مراجع قانونی می‌شود.
بهاری با بیان اینکه کمک داور این بازی "مهدی ابراهیم‌آذر، از شهرستان چهاربرج میاندوآب" بود که بلافاصله پس از مصدومیت به بیمارستان طالقانی منتقل و سپس به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اعزام شد.

وی با بیان اینکه باید برخود جدی با خاطی انجام گیرد، ادامه داد: متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال نسبت به چنین موضوعاتی با ملایمت برخورد می‌کند و این امر منجر به تکرار چنین اقداماتی می‌شود.

بهاری اعلام کرد: دلیل تکرار چنین اتفاقاتی ناشی از هیجانی رفتار کردن هواداران و اهالی فوتبال است و این افراد به جای رفتار منطقی، با هیجان رفتار می کنند که این امر سبب شده تا چنین اتفاق هایی در فوتبال استان رخ دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏

به گزارش "ورزش سه"، داوری در لیگ یک فرانسه این روزها بیش از ‏هر زمان دیگری جنجالی است تا جایی که رئیس کمیته داوران این ‏کشور در یک برنامه تلویزیونی پذیرفت که در لیگ فرانسه بحران ‏داوری به وجود آمده است. ‏

امروز در ادامه این جنجال‌ها یک داور دو روز پیش از مسابقه‌ای که ‏قرار بود در آن سوت بزند از بازی کنار گذاشته شد و به حالت تعلیق ‏درآمد. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند جرمی پینیارد که قرار بود ‏پس‌فردا یکشنبه دیدار دو تیم رن و برست را سوت بزند امشب ‏متوجه شد که به دلیل تصمیم‌های جنجالی‌اش در دیدار مارسی و ‏نیس از داوری این مسابقه کنار گذاشته شده است. ‏

کمیته داوران لیگ یک اعلام کرد این داور در دیدار جنجالی مارسی و ‏نیس دو تصمیم اشتباه داشته که در جریان بازی اثرگذار بوده است. ‏او ابتدا فارس مومبانا بازیکن مارسی را به اشتباه با کارت قرمز جریمه ‏کرد و سپس به دلیل خطایی که ظاهرا روی لئوناردو بالردی گرفته ‏شده بود یک پنالتی به سود مارسی اعلام کرد. پنالتی‌ای که توسط ‏اوبامیانگ به گل تبدیل شد. بازی دو تیم که چهارشنبه شب به ‏میزبانی مارسی برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

دیگر خبرها

  • مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان