Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس، با گلباران مزار شهدا و رژه یگان های خودرویی و موتوری در شهرستان مرزی بندر آستارا آغاز شد.

صبح امروز (چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰)، همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس، مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی، شهرستان به همراه فرماندهان انتظامی و نظامی، جهت گلباران مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس شهرستان در قطعه شهدای آرامستان آستارا حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و به مقام شامخ صاحبان اصلی انقلاب ادای احترام کردند.

رژه یگان های موتوری و خودرویی نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، ورزشکاران هیأت موتور سواری و اتومبیل رانی و رانندگان تاکسی های شهری و بین شهری در سطح شهر مرزی بندر آستارا از دیگر برنامه های روز نخست بود.

بالغ بر یکصد خودرو و موتور حاضر در این رژه، مسیرهای سپاه، بلوار بسیج، خیابان فارابی، خیابان معلم، خیابان امام خمینی (ره) تا میدان نماز این شهر را طی کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها رژه موتوری هفته دفاع مقدس شهرستان آستارا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان و خانواده‌های آستارایی به منظور قدردانی از پلیس به عنوان مجریان طرح نور فراجا، طرح صیانت از عفاف و حجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح نور در شهرستان آستارا در حوزه تحکیم مبانی حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

«سرهنگ عبدالعلی شعبانی» فرمانده انتظامی آستارا در این مراسم ضمن تشکر از مردم شهرستان، به ویژه بانوان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز شهرستان به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار شهرمان با پلیس هستیم.

وی افزود: قاطبه زنان و دختران شهرستان مرزی آستارا، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش پلیس بر این است که زنان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه، فعالیت‌های خود را انجام دهند، افزود: نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است و از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

کد خبر 6088347

دیگر خبرها

  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است