Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار مهر، آخرین رنگ بندی کرونایی اغلب شهرهای استان را نارنجی عنوان و اظهار کرد: وضعیت بیماری هم اکنون در یک وضعیت تعادل رو به کاهش قرار دارد که در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری‌های جدید و فوتی هایی کرونایی نیز حاکی از این موضوع است.

وی به بستری ۴۰ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان اشاره و اضافه کرد: هم اکنون ۳۳۸ بیمار در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان تحت کنترل و درمان هستند که تعداد بیماران بستری نسبت به هفته‌های گذشته کاهش چشمگیری را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از فوت ۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا خبر داد و عنوان کرد: تعداد کل فوتی‌های ناشی از کرونا با احتساب فوتی‌های شبانه روز گذشته در استان به دو هزار و ۴۴۹ نفر رسید.

حبیب زاده همچنین خاطرنشان کرد: در این مدت ۵۶ بیمار با کسب بهبودی کافی و تأیید سلامت نسبی آن‌ها از سوی کادر و تیم پزشکی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

به گفته وی هم اکنون ۸۰ بیمار در بخش ICU بیمارستان‌های استان تحت مراقبت‌های ویژه هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، خلخال، مشگین‌شهر، بیله سوار و نیر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های گرمی، سرعین، نمین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

حبیب زاده از تداوم روند واکسیناسیون کرونا در استان نیز خبر داد و گفت: تا به امروز تعداد ۷۴۲ هزار و ۳۱۲ دز واکسن کرونا به افراد واجد شرایط در سنین مشخص تزریق شده است و روند واکسیناسیون همچنان در استان ادامه دارد.

کد خبر 5310758

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا اردبیل ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا بوشهر اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه واکسیناسیون کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام دفاع مقدس بیمارستان های استان هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان              بدون تغییر 

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان                              بدون تغییر 

ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان                + ۳۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان          بدون تغییر

دیگر خبرها

  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان