Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@13:02:48 GMT

فریادشیران حسابرس باشگاه استقلال شد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۲۳۷۹

فریادشیران حسابرس باشگاه استقلال شد؟

خبرگزاری میزان –  احمد مددی در روز ۲۷ شهریور سال جاری از سمت مدیریت باشگاه  استقلال  استعفا کرد؛ هر چند وی در ساختمان وزارت ورزش تصمیم خود را اعلام کرداما به وی اعلام شد که هیئت مدیره باید این موضوع را بررسی کند. این موضوع باعث شد بررسی وضعیت استعفای مددی چند روزی طول بکشد.

در واکنش به استعفای مددی شخصیت‌های زیادی به بررسی وضعیت استقلال پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان برهه حجت نظری عضو سابق هیئت مدیره استقلل در گفت‌وگو با میزان، اظهار داشت: ما بارها درباره گزارشات مالی با مدیریت باشگاه چالش داشتیم. بسیاری از مسائل مالی غیرشفاف بود و هر چقدر تلاش کردیم در نهایت نتوانستیم از درآمدها و هزینه‌های باشگاه اطلاعات دقیقی پیدا کنیم. اگر هم گزارش مالی به هیئت مدیره ارائه می‌شد در آنها تنها کلی گویی شده بود و خبری از جزئیات نبود. (مشروح مصاحبه را اینجا بخوانید.)

ناصر فریادشیران در واکنش به این صحبت‌ها و حمایت از مددی عنوان کرد: «این باشگاه دارد سامان مالی می‌گیرد. اگر مددی در مدیریت باشگاه استقلال به خودش ۱۹ می‌دهد من به او ۲۰ می‌دهم.»

پرسش اینجاست آیا فریادشیران در حوزه مالی تخصصی دارد؟ آیا وی با استانداردهای روز حسابداری آشنا است که به کسی نمره بدهد؟ طبق قانون، حسابرسی باید توسط فردی مستقل از آن سازمان و بعد از بررسی گزارش مالی(شامل ترازنامه، صورت سود و زیان و ….) صورت بگیرد. چگونه فریادشیران که عضوی از باشگاه استقلال و وابسته به این مجموعه است عملکرد مدیر خود را بررسی می‌کند؟ آیا معاونی که بعد از برکناری از آکادمی استقلال با حکم مددی ارتقا جایگاه گرفته، علیه مدیر خود صحبت می‌کند؟

 

با این اوصاف صبحت‌های فریادشیران به عنوان معاون باشگاه در خصوص مسائل مالی ملاک نیست. در این حوزه گزارش رسمی حسابرسان مستقل می‌تواند ملاک قضاوت باشد. بیشتر بخوانید: یزدانی: آمدم احوال مددی را بپرسم/ به خاطر سربازی به دفتر باشگاه نرفته‌ام

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ناصر فریاد شیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد

 عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده است و مسئولیتی ندارد.

 مهدی افضلی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره  برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ایشان (خطیر) طبق مصوبه هیئت مدیره باشگاه از مدیرعاملی برکنار شده و دیگر سمتی ندارند.

وی در مورد اینکه علی خطیر، مدیرعامل استقلال گفته ابلاغیه‌ای برای برکناری او داده نشده است، تصریح کرد: وقتی می‌گوییم برکنار شده، یعنی مصوبه شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با علت جدایی خطیر گفت: درباره علت آن در روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال / چرا کسی اجازه ندارد به این طبقات برود؟
  • درگذشت مادر شهید اسحق مددی
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • فصل جدید آبی
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره