Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@02:21:06 GMT

دخالت گواردیولا در رابطه مسی و پوچتینو

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۲۴۲۶

دخالت گواردیولا در رابطه مسی و پوچتینو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مربی آرژانتینی پاریسن ژرمن در دیدار با لیون، لیونل مسی را در نیمه دوم تعویض کرد. این بازیکن به شدت از تعویض خود ناراحت بود و حتی در پایان مسابقه با دیگر بازیکنان بابت این برد شادی نکرد .

حالا پپ گواردیولا سرمربی سیتی در این باره اظهارنظر می کند و توصیه وار به پوچتینو می گوید: «شما اتفاقا باید نکات کمی را به مسی بگویید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما باید از او محافظت کنید و بازیکنانی را کنارش بگذارید که از او مراقبت کنند. شما باید خیلی دقیق به او گوش کنید که می‌خواهد چه نکته‌ای را بگوید. چنین بازیکنی هیچ وقت نباید تعویض شود. فراموش نکنید، او نباید تعویض شود و از بازی بیرون بیاید.اتفاقا او باید تا انتها در زمین مسابقه بماند و در پایان بازی توسط تماشاگران تشویق شود.

لیونل مسی البته با مصدومیت «کوفتکی استخوان زانوی پای چپ» دست و پنجه نرم می‌کند و در بازی امشب پاریس مقابل متز در ترکیب نخواهد بود.

۲۵۲ ۲۵۲

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاریسن ژرمن لیونل مسی پاریسن ژرمن لیونل مسی منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیونل مسی، مهاجم تیم فوتبال اینترمیامی و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن ماه در فصل عادی لیگ برتر فوتبال آمریکای شمالی (MLS) شناخته شد.

بیشتر بخوانید: ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS

در ماه آوریل، لیونل مسی در ۴ بازی ۶ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد، از جمله ۲ گل و دو پاس گل در بازی اخیر تیمش برابر نیوانگلند.

اینتر میامی با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۱ بازی، صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229303 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد