Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مجید ذاکری افزود: ۵۹۳ اثر از ۳۸۹ هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بلافاصله مراحل آماده سازی و انتخاب مرحله اول آثار صورت پذیرفت. مرحله دوم داوری نیز در حال انجام است و تمام تلاش داوران و همکاران دبیرخانه بر آن است که نتایج بررسی نهایی آثار تا اول مهر اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بدیهی است تمدید یک ماهه مدت جشنواره برای ارسال آثار، تعطیلات مکرر کرونایی و غیر حضوری بودن بررسی آثار اندکی داوری را به تاخیر انداخت.

ذاکری گفت: قرار است در مرحله سوم داوری که به صورت حضوری برگزار خواهد شد، از بین این ۱۱۱ هنرمند  ۲۴ نفر انتخاب و در هفته اول مهرماه اعلام شود.

وی تاکید کرد: مخاطبان و بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق سایت جشنواره به آدرس  www.tcif.oerp.ir ( بخش داوری از نگاه بازدیدکنندگان) به آثار برتر از نگاه خود رای دهند و به اثری که در این بخش حائز بیشترین رای باشد به صورت جداگانه جوایزی اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها مدارس بازگشایی مدارس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کتاب درسی وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس بازگشایی مدارس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی مدارس بازگشایی مدارس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کتاب درسی وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی تا ششم شهریور فرصت دارند، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
از ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی سال تحصیلی آینده ۸۰ میلیون جلد چاپ شده است.
ثبت سفارش از سه سامانه my.gov.ir، my.medu.ir و یا irtextbook.ir امکان پذیر است.
ثبت سفارش کتاب‌های پایه اول، هفتم و دهم از دهم تیر شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی از امروز پنجم اردیبهشت
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد