Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید راشد جزایری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در سه ماه گذشته و با شدت گرفتن موج پنجم کرونا ۵۹ هزار و ۶۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام گرفت که از این تعداد ۲۱ هزار و ۲۰۰ مورد در تیر، ۱۹ هزار و ۸۵۰ مورد در مرداد و ۱۸ هزار و ۶۰۰ مورد در شهریور بوده است.

وی ادامه داد: در نتیجه این بازرسی‌ها، ۲۳۲ واحد در تیر، ۱۹۰ واحد در مرداد و ۱۲۳ واحد صنفی در شهریور به جرم تخلف در خصوص رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شد که به دنبال آن به ترتیب ۱۵، ۷۷ و ۹۴ واحد در سه ماه اخیر پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزایری از تداوم بازرسی‌ها بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار خبر داد و گفت: اگر چه شیوع کرونا در استان نزولی شده است اما تجربه استان‌های دیگر ثابت کرده که هر لحظه غفلت می‌تواند این روند نزولی را به افزایش شیوع تبدیل کند به طوری که سه استان کشور پس از آنکه روزهای نزولی را پشت سر گذاشتند بلافاصله با خیز موج دیگر روبرو شده و روند شیوع کرونا در این استانها صعودی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به برنامه واکسیناسیون در استان، اظهار داشت: بر اساس آنچه در استان برای تزریق روزانه هدفگذاری شده، جلوتر هستیم به نحوی که روزانه برای استان تزریق ۱۴ هزار و ۱۵۰ دُز واکسن هدفگذاری شده که در حال حاضر به طور میانگین روزانه ۱۶ هزار و ۸۱۶ دُز واکسن تزریق می‌شود.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا تا ۳۰ شهریور، ۲۱۳ هزار و ۷۳۱ مورد تست مولکولی تشخیص ویروس کرونا در استان گرفته شده که بر اساس آن ۷۶ هزار و ۲۰۶ مورد مبتلای به بیماری کووید ۱۹ شناسایی شده است.

بر اساس جدیدترین رنگبندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، بروجن، لردگان، بن، سامان، اردل و کیار در وضعیت قرمز (پرخطر) و شهرستان‌های کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز