Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

فیروز کریمی طی گفت‌وگویی صریح، درباره آخرین وضعیت تراکتور صحبت کرد که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید

*به خاطر شکایت تعدادی از بازیکنان‌ که نتوانستند کمکی به تراکتور کنند، پنجره نقل و انتقالات‌ بسته شده است. به دلیل اینکه هیچ کار موثری از این بازیکنان ندیده بودیم، کار را پیگیری کردیم. مسئولان حقوقی باشگاه با تمام توان‌شان به دنبال احقاق حق باشگاه بودند که متاسفانه کار به جایی نرسید و در این بین، پنجره نقل و انتقالات ما بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه این اتفاق در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد.

*هیچ اداره، سازمان و نهادی نه می‌تواند برای تراکتور هزینه آنچنانی کند و نه توانش را دارد. شرایط هم این اجازه را نمی‌دهد. اگر سازمانی بیرون از استان به دنبال خرید امتیاز باشگاه است، به دلیل عشق و علاقه به تراکتور نیست. اگر حتی صنایع مس بخواهد اقدامی برای خرید امتیاز باشگاه تراکتور بکند، به دلیل نوع سرمایه گذاری این مجموعه به دنبال چنین مسائلی هستند.

*اگر هواداران ما فکر می‌کنند صنایع مس می‌خواهد سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیاردی در تراکتور انجام بدهد و تیم را هم در تبریز نگه دارد، خیلی سخت در اشتباه هستند. هواداران یا باید از وجود تراکتور چشم پوشی و خداحافظی کنند که این امکان وجود ندارد و مردم ما هم این اجازه را نمی‌دهند و یا پای تیم بمانند و حمایت کنند.

*اگر هر شخصی اسپانسری پیدا کند که ۳۰۰ میلیارد نه، فقط ۱۰۰ میلیارد تومان برای تراکتور هزینه کند، من در بین دو نیمه دیدار مقابل پرسپولیس دست او را می‌بوسم. هر کس با هر جایگاهی چنین وعده‌ای می‌دهد، به دنبال عوام فریبی است و چنین موضوعی امکان پذیر نیست.

*امروز از دل سرزمین آذربایجان، یک ترک غیور پیدا شده، امکاناتش را هم داشته و برای تراکتور هزینه می‌کند. وظیفه ما هم این است که دل او را نشکنیم. بگردیم و ببینیم چند نفر از این افراد می‌توانیم پیدا کنیم. ترک‌های غیوری در کشور ما حضور دارند که می‌توانند برای تراکتور هزینه کنند. آنها هم می‌توانند در کنار مالک و هیئت مدیره تراکتور قرار بگیرند و برای  سربلندی تیمی که متعلق به مردم است حمایت کنند. با شعار، دردی دوا نمی‌شود و یک ریال از کنار آن خارج نمی‌شود.

منبع: سایت باشگاه تراکتور

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور فیروز کریمی محمدرضا زنوزی برای تراکتور هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام سرمربی محبوب آبی‌ها تاکنون با سه تیم مختلف مقابل تراکتور مربیگری کرده است و موفق به کسب چهار برد نیز شده است.

سرمربی ۴۴ ساله استقلال نخستین بار تیم نساجی را مقابل تراکتور در لیگ هجدهم هدایت کرد که آن دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نکونام سپس به فولاد پیوست و در بازی رفت لیگ نوزدهم مقابل تراکتور با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. شکستی که در بازی برگشت با همان نتیجه یک هیچ جبران شد تا اولین برد نکونام مقابل تراکتور رقم بخورد.

فولاد و تراکتور در لیگ بیستم در هر دو بازی رفت و برگشت به تساوی رضایت دادند. در لیگ بیست و یکم نیز بازی رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید اما در بازی برگشت شاگردان نکونام با نتیجه دو بر یک از سد تراکتور گذشتند تا دومین برد نکو مقابل تی‌تی‌ها رقم بخورد‌.

در لیگ بیست و دوم بود که یکی از شیرین‌ترین پیروزی‌های نکونام در تیم فولاد با برتری ۳ بر ۲ برابر تراکتور در اهواز رقم خورد. سرانجام در بازی رفت امسال استقلال و تراکتور، جواد نکونام و تیمش با نتیجه ۲ بر ۰ از سد تراکتور گذشتند تا نکونام برنده هر سه تقابل اخیرش مقابل تراکتور باشد و به دنبال کسب چهارمین برد پیاپی باشد.

دیگر خبرها

  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها