Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:04:42 GMT

جشنواره ادبی «یوسف» در همدان تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۲۹۳۷

جشنواره ادبی «یوسف» در همدان تمدید شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد برخوردار، مدیر دفتر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان گفت: شرکت در دهمین جشنواره ادبی یوسف تا ۱۵ مهرماه در استان تمدید شد.

او افزود: این جشنواره در زمینه داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و در بخش‌های مختلف بزرگ‌سالان، نوجوانان و بخش ویژه (داستان شهیدان)، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه محور‌های موضوعی این جشنواره در زمینه‌های دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت است، گفت: محدودیتی در ارسال آثار وجود ندارد از آثار منتخب در مراسم اختتامیه تجلیل خواهد شد.

برخوردار، به شرایط شرکت در این جشنواره اشاره کرد وعنوان کرد: داستان‌های ارسالی نباید قبلاً در کتاب مستقل یا مشترک و یا نشریه‌ای منتشر شده باشد، آثار به صورت تایپی در قالب فایل word به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، به ویژگی‌های بومی هر استان و حماسه آفرینی‌های رزمندگان در عملیات و یگان‌ها توجه شود همچنین استفاده از زبان و گویش‌های محلی همراه با ترجمه فارسی امتیاز ویژه‌ای خواهد داشت.

او بیان کرد: نام، نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت، شماره تماس باید در انتهای اثر درج شود، داستان‌های منتخب استان برای شرکت در دهمین دوره جایزه ادبی یوسف به دبیرخانه ملی ارسال خواهد شد همچنین آثار برتر هر سه بخش ویرایش شده و در مجموعه‌ای به چاپ خواهد رسید.

مدیر دفتر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ آثار خود را به دفتر مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان واقع در همدان، بلوار سردار سلیمانی (بعثت)، نرسیده به استانداری، مابین خیابان شکریه و هنرستان به کد پستی ۶۵۱۶۷۵۹۴۵۷ و یا از طریق واتساپ به شماره تلفن ۰۹۳۰۱۰۱۰۸۱۱ ارسال کنند.

برخوردار در پایان با بیان اینکه استقبال خوبی از این جشنواره شده است، افزود: شمار شرکت کنندگان و کیفیت آثار آن‌ها پس از پایان زمان شرکت در جشنواره اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس جشنواره ادبی ادبیات و تاریخ دفاع مقدس دفاع مقدس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • «شیخ اجلّ» یکی از چهار عنصر ادبی ایران است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان