Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صعود رتبه لیگ برتر فوتبال ایران در رده بندی آسیایی احتمال افزایش سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان زیاد است.

به گزارش ایلنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین رده بندی برترین لیگ‌های آسیا را اعلام کرد که فوتبال باشگاهی ایران با افزایش امتیازات خود قطر را پشت سر گذاشت و به رتبه چهارم آسیا و دوم منطقه غرب صعود کرد و بعد از لیگ‌های ژاپن، کره‌جنوبی و عربستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا پیش از این عربستان و قطر در منطقه غرب از ایران بالاتر بودند و به همین دلیل سهمیه بیشتری در لیگ قهرمانان آسیا داشتند که با ادامه این روند سهمیه ایران از ۲+۲ به ۳+۱ افزایش خواهد یافت و تیم‌های ایرانی بیشتری می توانند به طور مستقیم در مرحله گروهی حاضر شوند.

در صورتی که این تغییر برای فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا اعمال شود در این صورت تیم سپاهان به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر و سهمیه سوم فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا پس از پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ و فولاد خوزستان به عنوان قهرمان جام حذفی، سهمیه مستقیم آسیایی خواهد گرفت و دیگر در مرحله پلی آف حضور پیدا نمی‌کند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی تایلند از ساعت 14:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک ایندور بانکوک به مصاف تاجیکستان رفت که در پایان وقت‌های عادی و اضافه دو تیم به تساوی 3 - 3 رضایت دادند، اما در ضیافت پنالتی‌ها میزبان مسابقات با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و به فینال راه یافت. این تیم از ساعت 14:30 روز یکشنبه 9 اردیبهشت (به وقت ایران)، مقابل برنده دیدار ایران - ازبکستان صف‌آرایی می‌کند. بازنده بازی ایران و ازبکستان نیز از ساعت 11:30 همان روز، در مسابقه رده‌بندی برابر تاجیکستان به میدان می‌رود.

با توجه به صعود چهار تیم ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان به جام جهانی فوتسال، مرحله پلی‌آف برای تعیین سهمیه پنجم قاره آسیا برای صعود به جام جهانی در جریان است. شاگردان مجید مرتضایی در تیم ملی افغانستان با نتیجه 5 بر 3 از سد عراق گذشتند و قرقیزستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل ویتنام پیروز شد.

افغانستان و قرقیزستان از ساعت 8:30 روز 9 اردیبهشت برای کسب پنجمین سهمیه آسیا در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899867

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا