Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی روز جمعه هفته جاری باید به مصاف ازبکستان برود.

حسین طیبی، ستاره ملی پوش کشورمان به دلیل آسیب دیدگی هنوز نمی‌تواند ما را در بازی‌های جام جهانی و برابر ازبکستان همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این به نظر می رسید طیبی بعد از بازی‌های مرحله گروهی می‌تواند ایران را در مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی همراهی کند، اما بعد از انجام معاینات پزشکی و عکسبرداری از ناحیه آسیب دیده مشخص شد که او فعلا قادر به همراهی تیم ملی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید

مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ امروز آغاز می‌شود

حال پزشکان تیم ملی فوتسال کشورمان در تلاش هستند تا در صورت صعود ملی پوشان به مرحله نیمه نهایی طیبی را به این مرحله از بازی‌ها برسانند.

دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان برابر ازبکستان روز جمعه ۲ مهر ماه از ساعت ۱۸ در سالن ویلنیوس آرنا در لیتوانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال حسین طیبی تیم ملی فوتسال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از آاس اسپانیا، دیدار تیم‌های فوتسال پالما و بارسلونا در حالی به سود پالما به پایان رسید که یارارن حسین طیبی و اولاد قباد در این بازی جذاب صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.   دروازه بان تیم فوتسال پالما زمانی که این تیم ۲ بر ۱ از بارسلونا پیش بود با یک واکنش دیدنی از گل تساوی بارسلونا جلوگیری کرد تا این تیم در ادامه موفق به زدن گل‌های بعدی شود.   تصویر واکنش دیدنی دروازه بان تیم پالما کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان