Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران عملکرد سال ۱۳۹۹ خود را منتشر کرد. این پژوهشگاه در سال گذشته، به دلیل شرایط همه‌گیری بیماری کووید ۱۹، همه خدمات خود را به‌صورت برخط در اختیار کاربران قرار داده است.

طبق گزارش ایرانداک، در سال ۹۹ بیش از ۴۸۷ هزار پایان‌نامه و رساله دانش‌آموختگان درون کشور، هزار و ۵۸۰ پایان‌نامه و رساله دانش‌آموختگان ایرانی بیرون از کشور و نزدیک به ۲۴۰ هزار پیشنهاده در پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در سال ۱۳۹۹، روزانه ۱۶۱ پارسا (پایان نامه و رساله) و ۱۰۴ پیشنهاده (پروپوزال) با همکاری ۴۵۲ مؤسسه آموزش‌عالی در سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله و پیشنهاده بارگذاری شده است.

۱۱ کتاب، ۴۸ مقاله نشریه، سه مقاله در همایش ملی و سه مقاله در همایش جهانی در سال گذشته منتشر شده و یک طرح پژوهشی تقاضامحور و ۱۴ طرح پژوهشی سازمانی پایان یافته است.

در سال گذشته، ۸۹ دوره آموزشی برای ۱.۸۴۱ نفر دانش‌پذیر نیز در ایرانداک برگزار شده است.

گزارش عملکرد سال ۱۳۹۹ پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به ۵ مأموریت بنیادین ایرانداک شامل پژوهش، مدیریت اطلاعات علم و فناوری، آموزش، همکاری و هماهنگی و پشتیبانی از سیاست‌گذاری علم و فناوری پرداخته است که متن کامل و داده‌نمای این گزارش در نشانی irandoc.ac.ir/about/report در دسترس قرار دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران دانش آموختگان پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

کد خبر 6092369 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • ایرانداک نیروی امریه جذب می‌کند
  • «ایرانداک» نیروی امریه جذب می‌کند
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • دستاورد آموزشی افتخار معلم نمونه در اصفهان
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است