Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@03:35:44 GMT

شماره ۸۶ و ۸۷ فصلنامه سینمایی فارابی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۳۳۰۷

شماره ۸۶ و ۸۷ فصلنامه سینمایی فارابی (زمستان ۱۳۹۹ و بهار ۱۴۰۰) با عنوان «سینما و دفاع مقدس» به صورت دیجیتال منتشر شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، شماره ۸۶ و ۸۷ فصلنامه سینمایی فارابی با عنوان «سینما و دفاع مقدس» (در دو مجلد) به صاحب امتیازی بنیاد سینمایی فارابی و مدیر مسئولی «علیرضا تابش»، زیر نظر «حبیب ایل‌بیگی» منتشر شد و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه PDF این دو شماره از فصلنامه (زمستان ۱۳۹۹ و بهار ۱۴۰۰) را از سایت طاقچه خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

بر اساس این خبر، شماره شماره ۸۶ فصلنامه سینمایی فارابی، زمستان ۱۳۹۹ با عنوان سینما و دفاع مقدس- مروری بر آثار دهه نود (جلد ۱) در ۲۰۸ صفحه و شماره ۸۷ این فصلنامه بهار ۱۴۰۰ با عنوان سینما و دفاع مقدس- مروری بر آثار دهه نود (جلد ۲) در ۲۲۰ صفحه منتشر شده است.

گفتگو با «محمدعلی باشه‌آهنگر» به همراه یک سکانس از فیلمنامه «سرو زیر آب»، گفتگو با «مهدی جعفری» به همراه بخشی از کتاب «آن بیست و سه نفر» و یک سکانس از فیلمنامه «یدو»، گفتگو با «نرگس آبیار» به همراه بخشی از کتاب «شیار ۱۴۳»، گفتگو با «نصرت‌الله صمدزاده» درباره کتابخانه تخصصی جنگ از جمله مطالب ویژه این دو مجلد به شمار می‌رود. همچنین در این دو شماره، علاوه بر مقالات تخصصی، فیلمشناخت دفاع مقدس در دهه نود و بخش انگلیسی قابل دسترسی علاقه‌مندان است.

فصلنامه سینمایی فارابی، که نخستین شماره آن در سال ۱۳۶۷ منتشر شد، از تابستان ۱۳۹۸ با نسخه کاغذی خداحافظی کرد و شماره ۸۴ به عنوان آخرین شماره کاغذی فصلنامه سینمایی فارابی منتشر شد و از این پس «فصلنامه سینمایی فارابی» و برخی از آثار این انتشارات در این سامانه طاقچه برای مخاطبان ارائه خواهد شد.

با توجه به تغییر روش انتشار از مجلد کاغذی به نسخه PDF و عرضه برخط، فصلنامه سینمایی فارابی از طریق سامانه فروشگاه برخط طاقچه به آدرس www.taaghche.com قابل خریداری است.

طاقچه یک فروشگاه برخط (آنلاین) کتاب الکترونیکی است که گنجینه‌ای از کتاب‌های الکترونیک، صوتی، پی‌دی‌اف، مجله و روزنامه دارد. طاقچه این کتاب‌ها را با همکاری ناشران و با رعایت حق تکثیر، به صورت قانونی روی اپلیکیشن و سایت منتشر می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما بنیاد سینمایی فارابی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما بنیاد سینمایی فارابی فصلنامه سینمایی فارابی سینما و دفاع مقدس منتشر شد شماره ۸۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "سید علاءالدین اسدپور" امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز مورد استقبال خانواده شهدا و مردم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۸ / این کوروش افسانه است!
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری