Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی اصلی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همچنین ۱۶ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت ۱۰۰ و ۲۰۰ کاوا طی این مدت در مناطق مختلف این شهرستان نصب شده است.

وی ادامه داد: روستاهای سعید آباد، جعفر آباد، شمس آباد، دهمیر، خیر آباد، کلاهدوز، موتور پلنگی، محمدان، ریکپوت و علی آباد از جمله مناطقی هستند که با انجام این اقدامات از برق مطمئن و پایدار بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره برق بمپور تصریح کرد: این میزان پروژه با هدف رفع افت ولتاژ، تامین برق متقاضیان جدید، احداث مجدد شبکه های سرقت شده و استمرار خدمات دهی به مشترکان این منطقه انجام شده است.

وی اظهارداشت: اعتبار هزینه شده برای انجام این پروژه حدود ۱۱ میلیارد تومان است.

اصلی ادامه داد: تعویض ۳۲ پایه فشار ضعیف و متوسط، تبدیل ۱۴۰۰ متر شبکه سیمی به خودنگهدار، تعویض ۱۴۸ لامپ سوخته و نصب ۳۲ چراغ روشنایی از دیگر اقدامات مهم انجام شده این اداره از ابتدای سالجاری تاکنون بوده است.

هفت دستگاه ترانسفورماتور در شهرستان زابل نصب شد

مدیر امور توزیع برق زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: به منظور بهبود شبکه برق شهر زابل و کیفیت ولتاژ مصرف کنندگان، از ابتدای سالجاری تاکنون هفت دستگاه ترانسفورماتور به قدرت مجموع هزار و ۴۰۰ کاوا در این شهرستان نصب شد.

محمد گلی اظهارداشت: خیابان ارتش هشت، بسیج ۱۲،  انتهای بلوار بختیاری، شهرک علی اکبر، میدان تره بار و امام خمینی(ره) ۱۷ از جمله مناطقی است که کار نصب این تعداد ترانس انجام شده است.

وی با بیان اینکه با نصب این تعداد دستگاه ترانسفوماتور ۹۰۰ مشترک این منطقه از برق پایدار و مطمئن بهره مند شدند افزود: اعتبار هزینه شده برای این پروژه بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

مدیر امور توزیع برق زابل تصریح کرد: ارتقای پایداری شبکه، نوسازی و اصلاح شبکه برق، کاهش خاموشی و رضایت مشترکان از جمله اهداف انجام این پروژه است.

وی بیان کرد: همچنین تیم‌های عملیاتی این امور از ابتدای سالجاری تاکنون ۲ دستگاه تقویت کننده ولتاژ (بوستر) را در این شهرستان نصب و باعث بهره‌مندی پنج هزار و ۴۴۸ خانواده این منطقه از برق مطمئن و پایدار شدند.

گلی اظهارداشت: یک دستگاه تقویت کننده ولتاژ (بوستر) به قدرت ۱۵۰ آمپر به شبکه توزیع برق فیدر باغک و یک دستگاه بوستر ۱۰۰ آمپر به شبکه فیدر سفید آبه این منطقه نصب شد.

وی با بیان اینکه انجام این طرح نقش مهمی در بهبود ولتاژ فیدر۲۰ کیلو ولت و رفع افت ولتاژ برق این مناطق داشته است گفت: هم‌اینک تمامی روستاهای تحت پوشش این ۲ فیدر از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند.

مدیر امور توزیع برق زابل اظهارداشت: اعتبار هزینه شده برای انجام این ۲ پروژه هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زابل شركت‌ توزيع نيروی برق بمپور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زابل شركت توزيع نيروی برق سیستان و بلوچستان زابل شركت توزيع نيروی برق بمپور توزیع برق نصب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توانایی خوبی میان دانش آموزان و دانشجویان نخبه وجود دارد، گفت: تفکر، استعداد و خلاقیت جوانان و نوجوانان می‌تواند موجب تحول مثبت در جامعه شود که به همین دلیل باید از این توانایی‌ها در امر توسعه شهری و روستایی بهره گرفت.

محمد کرمی امروز، دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در نشست بزرگداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: خوشبختانه سیستان و بلوچستان به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است اما لازمه توسعه؛ مشارکت همه مردم است.

وی افزود: با توجه به اهمیت اقتصاد دیجیتال و استفاده از علم و فناوری در حوزه اقتصادی، تاکنون پنج هزار نفر در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه توانایی خوبی در بین دانش آموزان و دانشجویان وجود دارد که می‌توان از این توانایی‌ها در امر توسعه شهری بهره گرفت.

وی تصریح کرد: کارها باید با نیت کسب رضایت الهی انجام شود چرا که این رضایت الهی، رضایت مردم را نیز به دنبال دارد و در نهایت اوست که شاهد و ناظر بر همه اعمال ماست.

کرمی اذعان کرد: امروز برای رسیدن استان به شاخص های توسعه کشوری، بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و همبستگی هستیم چرا که اختلاف و دودستگی، برکت را از کارها می‌گیرد و موجب می‌شود ظرفیت‌های ما صرف رفع اختلافات شود.

وی خاطرنشان کرد: نواقص و مشکلاتی در همه شهرهای استان وجود دارد که ضرورت دارد به کیفیت انجام امور محوله در شهرها توجه ویژه شود و همواره استفاده از ایده‌ها و روش‌های نوین برای بهبود وضعیت شهرها در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان