Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هادی رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه فارس با تشریح اهداف جبهه استانی رسانه و فضای مجازی در استان فارس، گفت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر باز سازی فرهنگ ورسانه در جلسه اخیر هیئت دولت، وظیفه خود می‌دانیم تا در راستای تحقق این مطالبه به حق ایشان گام موثری در حوزه اسیب شناسی وبازسازی رسانه در استان  برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از بررسی موضوع در قالب هیئت‌های اندیشه ورز با حضور کارشناسان وجمعی از اصحاب رسانه با شخصیت‌های وارسته علمی وفرهنگی از جمله تولیت سومین حرم اهل بیت حجت الاسلام والمسلمین دکتر کلانتری و با مشاهده دغدغه و عظم ایشان  در جهت تشکیل این جبهه  با حضور همه رسانه‌ها با گرایش‌های مختلف، در مواجهه با هجمه رسانه‌ای دشمن تصمیم بر آن شد تا با محوریت سومین حرم اهل بیت وبانام مبارک احمد ابن موسی (ع) این جبهه به صورت استانی شکل گیرد.

 رضایی بیان کرد: هدف از ایجاد جبهه استانی رسانه وفضای مجازی علاوه برجذب، آموزش وبکار گیری همه ظرفیت‌های رسانه استان، هم افزایی و همراهی  در جهت اعتلای انقلاب واستان پهناور فارس است.

او همچنین یادآور شد: ساختار جبهه (جارفا) بگونه‌ای  تدبیر وبرنامه ریزی شده است که ضمن تعریف نقش برای تمام تشکل‌های فرهنگی و رسانه‌ای ازتما م ظرفیت‌ها جهت نیل به اهداف استفاده شود.

رضایی گفت: فارس با داشتن بسیج رسانه، قرارگاه فضای مجازی، انجمن روزنامه نگاران مسلمان، انجمن صنفی خبرنگاران وعکاسان، خانه مطبوعات، جبهه انقلاب فرهنگی سراج قطعا می‌تواند جبهه‌ای قوی در برابر هجمه‌های رسانه‌ای دشمن ایجاد کند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج رسانه فارس فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

دیگر خبرها

  • خسرو غفوریان کیست؟ / عکس‌هایی که برای ژیلا صادقی داستان شد/ هنوز توماج صالحی ترند است/ هجمه جدید علیه کاظم صدیقی با نام لیلا
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت