Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@14:56:28 GMT

سیاستمدار بدنام سورینامی؛ مسن‌ترین بازیکن دنیا

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۴۰۳۵

سیاستمدار بدنام سورینامی؛ مسن‌ترین بازیکن دنیا

رونی برونسویک، رییس جمهور 60 ساله سورینام، در ترکیب اینتر مونگوتاپو برابر المپیا در چارچوب مسابقات کونکاکاف به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، برونسویک که مالک این باشگاه است و ریاست آن را نیز برعهده دارد در این بازی بازوبند کاپیتانی تیمش را نیز بر بازو بست و تا دقیقه 54 در زمین حضور داشت. با این حال تیم این سیاستمدار نتوانست در این بازی به پیروزی برسد و در نهایت با نتیجه 0-6 برابر المپیا شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برونسویک در جولای 2020 به عنوان معاون اول رییس جمهور سورینام انتخاب شد و پیش از آن نیز به عنوان یکی از چهره‌های کلیدی سیاسی این کشور شناخته می‌شد. او رهبر شورشیانی بود که ارتش نجات‌بخش سورینام را تشکیل دادند و در سال 1985 بر ای حقوق نسل آفریقایی مبارزه می‌کرد. او یکی از حاضران در جنگ داخلی این کشور بود که از سال 1986 تا 1992  به طول انجامید و از آن زمان نیز در عرصه سیاست کشور فعال ماند.

 

 

پس از پایان جنگ بود که هلند این مرد را به قاچاق مواد مخدر متهم کرد و او در سال 1992 در دادگاه غیابی مجرم شناخته شد. برونسویک که مالک باشگاه اینتر مونگوتاپو است، به ساخت ورزشگاه این باشگاه که به افتخار خودش نامگذاری شده نیز کمک بسیاری کرده است. او در سال 2005 متهم شد که در جریان یک مسابقه، بازیکنی را با اسلحه تهدید کرده اما به دلیل نبود شواهد هیچ تنبیهی برای او در نظر گرفته نشد. اما در سال 2012 به دلیل توهین لفظی به داور محروم شد.

 

 

حضور برونسویک در این بازی باعث شد که لقب مسن‌ترین بازیکن حاضر در مسابقات کونکاکاف به او تعلق بگیرد. با این حال او نمی‌تواند تیمش را در بازی برگشت برابر رقیب هندوراسی همراهی کند چرا که با توجه به حکمی که به واسطه جرم قاچاق مواد مخدر دریافت کرده، اجازه خروج از مرزهای سورینام را ندارد.

 

 

اما این تنها نکته عجیب در کارنامه معاون اول رییس جمهور سورینام نیست چرا که گفته می‌شود او پدر 50 فرزند است، در نوجوانی اقدام به سرقت از بانک کرده و حالا یک معدن طلا نیز جز اموالش به حساب می‌‎آید.

کونکاکاف

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کونکاکاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!

رییس لالیگا به دنبال گسترش برند لیگ اسپانیا در کشورهای دیگر است.

خاویر تباس مصمم است مسابقات لالیگا در خارج از اسپانیا برگزار شوند.

طرفداری | خاویر تباس، رییس لالیگا اطمینان دارد که لیگ اسپانیا در آینده‌ای نزدیک، بازی‌هایی خارج از مرزهای این کشور برگزار خواهد کرد. تباس معتقد است مسابقات رسمی در خارج از اسپانیا به لالیگا کمک می‌کند تا برند خود را ارتقا دهد و مخاطبان جدیدی جذب کند. از نظر تباس، ایالات متحده آمریکا یک بازار کلیدی و بسیار سودآور برای آغاز این پروژه است. رییس لالیگا در مصاحبه با Expansion گفت:

نمی‌دانم چه زمانی، اما لالیگا در آینده‌ای نزدیک بازی‌های رسمی را در خارج از کشور اسپانیا برگزار خواهد کرد. فکر می‌کنم این اتفاق می‌تواند از فصل 26-2025 رخ دهد. 

لالیگا به شدت گسترش برند بین‌المللی خود می‌اندیشد و به قدرت تبلیغاتی ایالات متحده آمریکا چشم‌دوخته است؛ جایی که لالیگا بعد از اسپانیا، بیش‌ترین بیننده را دارد. تباس در این‌باره گفت:

برگزاری بازی‌های رسمی در آمریکا، جایگاه لالیگا را در بازار آمریکای شمالی که بعد از اسپانیا، دومین بازار بزرگ برای لالیگا است، تقویت خواهد کرد. لیگ‌های رقابتی دیگری در حال ظهور هستند، بنابراین ما نمی‌توانیم کارهای مشابه و تکراری سال‌های گذشته را انجام دهیم، وگرنه آن‌ها از ما پیشی خواهند گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • حمایت از غزه برای سیاستمدار فرانسوی دردسرساز شد + فیلم