Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:05:46 GMT

باور «ما می‌توانیم» محصول دوران درخشان دفاع مقدس است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۴۱۲۶

باور «ما می‌توانیم» محصول دوران درخشان دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در همایش بزرگ سازمان بسیج اساتید و مرکز بسیج کارکنان با عنوان استمرار ارزش های حکمرانی مردمی دوران دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی،
افزود: وقتی ملت بزرگ ایران به رهبری امام راحل توانست جنگ تحمیلی را به گنجینه تمام نشدنی تبدیل کند و دستاوردهای بزرگی دست یابد، امروز هم با تاسی از آن می تواند این مسیر را با موفقیت طی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز باید با تاسی بر ارزش های همان دوره، گام دوم انقلاب اسلامی را آغاز کنیم. مردم در گام دوم انقلاب اسلامی همانند دوران دفاع مقدس باید در عرصه های مختلف حضور فعال و موثر داشته باشند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، خلق مکتب دفاعی انقلاب اسلامی را از مهم ترین دستاوردهای دیگر دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: راهکار برون رفت از مشکلات فعلی کشور هم تاسی به این موضوع است.
سلیمانی یادآور شد: مکتب دفاعی انقلاب اسلامی فقط برای ایران اسلامی شکل نگرفته و آنچه که امروز در جبهه مقاومت در سطح جهان اسلام مشاهده می کنید، تحقق و توسعه مکتب دفاعی ایران اسلامی است که خالق این مکتب بنیانگذار انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس است.
وی گفت: جبهه مقاومت باعث به ذلت کشیده شدن بزرگ ترین قدرت نظامی و اقتصادی جهان در منطقه غرب آسیا شده است،   آمریکایی ها به شکست خود باوجود بیش از ۲ دهه حضور، تجاوزگری در منطقه و قتل و غارت در میان مسلمانان و صرف هزاران میلیارد دلار هزینه، اعتراف کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دنیا هم این شکست را مشاهده کرده است، این شکست چیزی نیست که بتوانند آن را مخفی کنند و در حال حاضر هم ادامه دارد و تمام هم نشده است، به عبارتی شکست های نظام سلطه و پیروزی های انقلاب اسلامی ادامه دارد.

برچسب‌ها دفاع مقدس دانشگاه سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس دانشگاه سازمان بسیج مستضعفان دفاع مقدس دانشگاه سازمان بسیج مستضعفان دوران دفاع مقدس انقلاب اسلامی سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • جغرافیای اصفهان از منظر علم فلسفه جایگاه بی‌نظیری دارد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود