Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، رژه دریایی «اقتدار و نمایش قدرت» با حضور بسیجیان و ۱۷۰ شناور رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس محدوده استان بوشهر برگزار شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در این مراسم گفت: امروز جمهوری اسلامی با تکیه بر توان داخلی با تولید انواع شناور‌های موشک انداز در برد‌های مختلف از توان بالای نظامی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رمضان زیراهی با تاکید بر آمادگی کامل نیرو‌های مسلح افزود: با وجود این که ایران اسلامی بنای جنگ با هیچ کشوری را ندارد، اما این قدرت را دارد در صورت تجاوز هر کشوری به مرز‌های کشورمان، پاسخ کوبنده‌ای به آن بدهد، چنانچه در هشت سال دوران دفاع مقدس نیز این اصل را ثابت کرد.

او با تاکید بر اینکه امروز نیروی دریایی سپاه پاسداران در اوج آمادگی دفاعی برای اجرای ماموریت‌ها قرار دارد، بیان کرد: نیروی دریایی سپاه امروز خلیج فارس را برای دوستان امن و برای دشمنان ناامن کرده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ادامه داد: با توجه به رصد تحرک شناور‌های دشمن در خلیج فارس، در صورت وقوع هر خطای محاسباتی از سوی آنان به طور یقین با قدرت و شدت با آنان برخورد می‌شود.

زیراهی، روحیه ایثار، همبستگی، هم‌افزایی و دشمن ستیزی مهم‌ترین سرمایه ملت ایران در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس  عنوان کرد و ادامه داد: امروز دشمن برای تضعیف این روحیه مردم بسیج شده است.

او بیان کرد: دشمن در دوران دفاع مقدس به دلیل شکست در مقابل عزم و اراده جوانان این سرزمین به انجام عملیات‌های بزدلانه از جمله هدف قراردادن هواپیمای مسافربری روی آورد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: تجربه ثابت کرده است باید قوی باشیم، زیرا اگر قدرت نداشته باشیم نمی‌توانیم این مسیر دشوار را طی کنیم و دشمن همه دستاورد‌های ما را از بین می‌برد.

زیراهی بیان کرد: رژه دریایی «اقتدار و نمایش قدرت» با حضور شناور‌های بسیج و شناور‌های رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، به پاسداشت سال‌های حماسه و ایثار در آب‌های خلیج فارس به اجرا درآمد.

او عنوان کرد: مردم ما در قالب بسیج در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش نیرو‌های مسلح از مرز‌ها و آب و خاک این سرزمین دفاع کردند و امروز نیز بسیجیان دریادل در قالب بسیج دریایی در کنار نیروی دریایی سپاه در امنیت سازی خلیج همیشه فارس تاثیرگذار هستند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژه دریایی خلیج فارس دفاع مقدس منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت

معاون نیروی دریایی سپاه از جدیت در طرح مسکونی‌سازی برخی از جزایر ایرانی در خلیج فارس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار احمد راستی امروز در اختتامیه اولین جشنواره ملی خلیج فارس با اشاره به حماسه مردمان جنوب در اخراج پرتغالی‌ها از خلیج فارس، اظهار داشت: در آن زمان هم ملت استکبارستیز به مقابله با امپریالیسم جهانی پرداخت و پرتغالی‌ها که بزرگترین نیروی دریایی جهان را در اختیار داشتند از جزیره هرمز و خلیج فارس بیرون انداختند. 

وی با تاکید بر اینکه این حماسه مایه افتخار و مباهات ایرانیان است، افزود: روز خلیج فارس در واقع یادآور مجاهدت فراموش نشدنی در راستای صیانت از تمامیت ارضی و عزت ملی بود و در حال حاضر نیز ایران اسلامی به برکت خون شهدا در اوج اقتدار ملی قرار دارد به نحوی که عناصر فرامنطقه‌ای یارای عرضه اندام در برابر ما را ندارند.

معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلام، گفت: خوشبختانه در حال حاضر اشراف اطلاعاتی جامعی در هوا، سطح و زیر سطح در خلیج فارس داریم و با افزایش توان و قدرت نظامی زمان گردن کشی در برابر ملت ایران تمام شده است. 

وی با اشاره به شکست‌های ائتلاف‌های تشکیل شده در خلیج فارس تصریح کرد: خلیج فارس منطقه دوستی و برادری است و اجازه نمی‌دهیم کانون انرژی جهان جایی برای عرضه اندام برخی کشورهای بیگانه باشد. 

راستیبا تاکید بر آهنیت خلیج فارس برای مردم منطقه، گفت: خلیج فارس حدود 90 جزیره دارد که 34 جزیره ایرانی و متعلق به ایران اسلامی هستند و طرح و برنامه‌های مهمی برای مسکونی‌سازی برخی از این جزایر در دستور کار قرار دارد. 

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم