Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز (۳۱ شهریور ۱۴۰۰) این شورا با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت: همه باید قدر ۸ سال دفاع مقدس که به رهبری امام خمینی (ره) انجام شد را بدانیم.

وی تاکید کرد: دفاع مقدس موجب شد تجربه‌ها، موفقیت‌ها، درس‌ها و عبرت‌های زیادی را تجربه کنیم که بابت این نعمت هم از خدای متعال سپاسگزاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنتی با تاکید بر اینکه بسیاری از کشور‌های دنیا در جنگ ۸ ساله، با صدام علیه ایران متحد بودند، ولی شکست خوردند، خاطرنشان کرد: خدا به برکت مجاهدت‌های رزمندگان و مردم و راهبری‌های امام خمینی نگذاشت دشمنان ما پیروز شوند که باید برای چنین الطافی الهی همواره شاکر باشیم.

وی همچنین از مسئولان مرتبط با حوزه دفاع مقدس خواست که از حماسه آفرینان ۸ دفاع مقدس تجلیل کنند و نگذارند یاد و خاطره رشادت‌های آن‌ها هرگز فراموش شود.

جنتی ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی، این راهپیمایی بزرگ را تجلی حق طلبی و ظلم ستیزی آزادگان جهان خواند و افزود: عشق به امام حسین علیه السلام خاموش نشدنی است و ملیت و زبان نمی‌شناسد و این عشق محور وحدت امت اسلامی و همه عدالتخواهان سراسر عالم خواهد شد.

وی از مسئولان دولتی و ستاد اربعین خواست تا زمینه تسهیل سفر زوار اربعین حسینی و برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی اربعین را فراهم کنند.

دبیر شورای نگهبان در خاتمه سخنان خود به انتصاب آیت‌الله حسینی خراسانی به عنوان عضو جدید فقیه شورای نگهبان توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: امیدواریم با این حسن اعتمادی که از سوی رهبر معظم انقلاب نسبت به ایشان شد از برکات وجودی‌شان در این شورا استفاده کنیم.

در ادامه این جلسه اعضای شورای نگهبان حضور آیت الله حسینی خراسانی در جمع اعضای این شورا را تبریک گفتند و برای وی آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای نگهبان دقاع مقدس شورای نگهبان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران

همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام که در عملیات کربلای۵ و عاشورا به فیض شهادت نائل شدند؛ با حضور عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی استان قم و زائران و منتظران برگزار و روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد.

پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، در خاک مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229157

دیگر خبرها

  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان