Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق با اشاره به اینکه تمام هزینه‌های نصب انشعاب در داخل و جلوی منزل رایگان است، گفت: بر اساس برآورد پیمانکار فاضلاب شهری این شهرستان، هزینه نصب انشعاب فاضلاب شهری برای هر واحد مسکونی مبلغی در حدود ۱۴ میلیون تومان است که با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی نصب انشعابات به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: زمان بسیار مناسبی است که تمام شهروندان تا پایان برنامه زمانبندی از این فرصت استفاده کنند و اگر زمان از دست رفت، شاید در آینده مجبور شوند تمام هزینه‌ها را مشترکین پرداخت کنند.

فرماندار بافق یادآورشد: شهروندان نسبت به اتصال فاضلاب منزل به شبکه شهر در زمان مراجعه ماموران ذیصلاح با ارائه کارت شناسایی معتبر همکاری لازم را انجام دهند تا انشعاب واحد آنان به صورت رایگان انجام شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انشعاب آب فاضلاب شهری نصب کنتور نصب انشعاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون خدمات شهری شهرداری کازرون گفت: ۲ واحد صنفی متخلف که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند پس از بی توجهی به اخطار‌های شهرداری، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی پلمب شدند.
محمدعلی برزویی افزود : مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی به دلیل تخلف سد معبر در حال پیگیری است.
وی از کسبه‌ها خواست برای رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌ کنند.
طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان  برعهده شهرداری بوده و سد معابر عمومی ، اشغال و استفاده غیر مجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز یا سیگنال فارکس؟
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • اطلاعیه قطع آب در هفتکل 
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید