Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:28:37 GMT

سردار آزمون در آغوش ساکت/ سفر مدیران سپاهان به روسیه

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۴۷۱۱

سردار آزمون در آغوش ساکت/ سفر مدیران سپاهان به روسیه

علی ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص سفر مدیران باشگاه سپاهان به روسیه اظهار داشت: در سفر مدیران باشگاه سپاهان به روسیه برنامه اجرایی تفاهم‌نامه همکاری میان دو باشگاه زمان‌بندی شد.

وی افزود: در ادامه گسترش همکاری‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه، محمدرضا ساکت مدیرعامل و جمعی از مدیران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به روسیه سفر کردند، در این سفر، جدول زمان‌بندی برنامه اجرایی میان دو باشگاه تا سال ۲۰۲۳ نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان ادامه داد: این برنامه شامل برگزاری دیدار دوستانه میان تیم‌های فوتبال بزرگسالان، بانوان، تیم‌های پایه، برگزاری تورنمنت، کارگاه‌ها و ورکشاپ‌های آموزشی مشترک است.

دیدار سردار آزمون با مدیران سپاهان

همچنین باشگاه سپاهان اعلام کرد پس از ورود هیأت باشگاه سپاهان به محل کمپ اختصاصی باشگاه زنیت سنت پترزبورگ، سردار آزمون ضمن استقبال از این هیأت با محمد رضا ساکت و سایر اعضای این هیأت به گفتگو پرداخت.

در ادامه بازدید مدیران باشگاه سپاهان از کمپ اختصاصی باشگاه زنیت، سرگی سماک سرمربی این تیم روسی با اعضای کاروان سپاهان دیدار و گفتگو کرد و حضور سردار آزمون، بازیکن سابق آکادمی باشگاه سپاهان را در تیم خود بسیار تأثیرگذار دانست و از حضور ملی‌پوش کشورمان در تیم زنیت ابراز خرسندی کرد. در پایان این دیدار آزمون پیراهن خود را که به امضا بازیکنان تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ رسیده بود به باشگاه سپاهان اهدا کرد.

کد خبر 5310953

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان اصفهان محمدرضا ساکت سردار آزمون هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا اربعین حسینی بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی واکسیناسیون کرونا دفاع مقدس ایلام سپاهان به روسیه باشگاه سپاهان مدیران باشگاه سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ رم تمریناتش را برای بازی یک‌شنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد.

بیشتر بخوانید؛ سردار آزمون در کنار خواننده مشهور + عکس

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود. در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229378 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • موقعیت گلی که سردار آزمون در دیدار مقابل بایرلورکوزن از دست داد / فیلم
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران