Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ "رضا زارعی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اعلام گزارش یک فقره قتل به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، تیم ویژه بررسی صحنه جرم در محل حاضر  و به بررسی ابعاد و زوایای این موضوع پرداختند.

وی اظهر داشت: براساس نتایج حاصله از شواهد و مدارک موجود و همچنین اعترافات، مرد جوانی به علت اختلاف خانوادگی، همسر خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده و پس از قتل همسرش موضوع را به برادر خود اطلاع می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه صحنه قتل با حضور مقتول و عوامل و کارشناسان مربوطه بازسازی شد، اظهار داشت: مهمترین علت بروز این قبیل حوادث، ناتوانی افراد در کنترل خشم است.

به گفته وی، قاتل پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ زارعی درباره آخرین وضعیت پرونده قتل شهرک فرهنگیان نیز گفت: قاتل بلافاصله شناسایی و تیمی های پلیس با استفاده از راهکارها و شگردهای خاص سرنخ هایی به دست آوردند و تلاش برای دستگیری فرد قاتل همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، درگیری ۲ نفر در محدوده شهرک فرهنگیان(۲۲ شهریور) منجر به قتل یکی از طرفین دعوا براثر شلیک گلوله شد و متهم پس از ارتکاب قتل متواری شد.

برچسب‌ها نیروی انتظامی همدان درگیری اختلاف خانوادگی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی همدان درگیری اختلاف خانوادگی نیروی انتظامی همدان درگیری اختلاف خانوادگی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس دادگستری کوهرنگ گفت: با تلاش‌های مستمر اعضای شورا‌های حل اختلاف، دستگاه قضا، معتمدین و ریش سفیدان یک فقره پرونده اختلاف ملکی که سالیان سال باعث کدورت و درگیری فامیلی شده بود در شهرستان کوهرنگ به صلح و سازش خاتمه یافت.
خدابخشی افزود: شاخص اصلی در فرهنگ قوم بزرگ بختیاری این است که بخشش و گذشت در اولویت است.
در این مراسم یکی از طرفین مورد اختلاف، از دیه یک میلیارد تومانی خود گذشت کردند.

دیگر خبرها

  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت