Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@02:26:43 GMT

ابتلای وزیر بهداشت برزیل به کرونا در سازمان ملل

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۴۷۶۱

وزیر بهداشت برزیل پس از همراهی ژایر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل در مجمع عمومی نشست سازمان ملل به ویروس کرونا مبتلا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، دفتر ارتباطات دولت برزیل اعلام کرد که "مارسلو کوئیروگا" دوران قرنطینه را در نیویورک سپری خواهد کرد. همچنین دراین بیانیه گفته شده که حال وی خوب و تست سایر نمایندگان منفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوئیروگا در مصاحبه با CNN Brazil گفت که تمام مدتی که در ساختمان سازمان ملل حضور داشت، ماسک زده بود.

بولسونارو، رئیس جمهوری که به واکسن اعتماد ندارد، قوانین سازمان ملل را درخصوص واکسینه شدن همه‌ی افراد حاضر در مجمع، نقض کرد. وی همچنین نسبت به واکسینه نشدن خود افتخار کرده است.

بولسونارو در سخنرانی خود در مجمع رهبران جهان در جلسه‌ای که همه گیری ویروس کرونا در دستور کار قرار داشت، گفت که دولت وی مسئله گذرنامه واکسن را حمایت نمی‌کند و برای درمان ویروس کرونا به داروهای اثبات نشده مانند هیدروکسی کلروکین ضد مالاریا بسنده می‌کند.

وی همچنین افزود، برنامه واکسیناسیون کرونا در برزیل با موفقیت انجام شده و بزرگسالانی که تقاضای درخواست واکسن دارند تا ماه نوامبر به طور کامل واکسینه می‌شوند.

به دلیل ممنوعیت غذا خوردن در رستوران‌های نیویورک برای افراد واکسینه نشده، بولسونارو، رئیس جمهور برزیل و همراهانش در اولین شب خود در پیاده رویی در نیویورک پیتزا خوردند.

کوئیروگا، وزیر بهداشت برزیل دومین فردی در تیم دیپلماتیک این کشور است که به کرونا مبتلا شده است. پیش از وی یک دیپلمات جوان که عضوی از تیم آماده سازی سفر بولسونارو بود هم در شهر نیویورک تست کرونایش مثبت و قرنطینه شد.

به نوشته دیلی میل، وزیر بهداشت برزیل که به کرونا مبتلا شده در دیدار با بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس با وی دست داده و در همان هتلی حضور داشته که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا نیز در آن بوده است.

کووید ۱۹، ۵۹۱ هزار و ۴۴۰ برزیلی را در این کشور کشته است و در دومین رتبه جهانی از نظر مرگبارترین شیوع ویروس پس از آمریکا قرار دارد.

۲۲ تن از اعضای هیئت بولسونارو سال گذشته در سفر به ایالت متحده برای دیدار با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مارالاگو، به بدترین شکل ممکن اقدامات احتیاطی را نادیده گرفتند و به کرونا مبتلا شدند.

بولسونارو که ترامپ را یک الگوی سیاسی می‌دانست، مخالف محدودیت‌های کرونایی است و به ندرت از ماسک استفاده می‌کند و خودش هم به کرونا مبتلا شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر بهداشت برزیل کرونا مبتلا سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شبکه‌ دامپزشکی جرقویه با اشاره به تداوم اردو‌های جهادی دامپزشکی در سطح شهرستان گفت: در این مرحله بیش از ۱۰۰ هزار دام سبک عشایر ایل عرب جرقویه و دام و طیور روستائیان رایگان بر علیه بیماری‌های تب برفکی، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، آبله و تب مالت واکسینه شده اند.
قربانعلی عرب جعفری افزود: در این اردوی دو روزه ۲ گروه ۴ نفره از شبکه دامپزشکی جرقویه خدمات رایگان ارائه کردند، علاوه بر دام و طیور، سگ‌های گله نیز بر علیه بیماری هاری واکسینه شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


عرب جعفری افزود: با توجه به آغاز کوچ عشایر ایل عرب جرقویه به مناطق ییلاقی استان اصفهان و استان‌های همجوار، تمام دام‌های عشایر به صورت کامل در این طرح تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند.
اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در سال گذشته حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مورد خدمت رایگان در قالب اردو‌های جهادی به عشایر و روستائیان استان ارائه داده است.

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس