Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:39:17 GMT

مهاجری یک مربی باتجربه و کاربلد است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۴۸۶۰

مهاجری یک مربی باتجربه و کاربلد است

هافبک جدید تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت، دنبال یک چالش جدید بوده و در نهایت تصمیم به انتخاب شهر خودرو گرفته است.

به گزارش مشرق، محسن ربیع‌خواه، درباره پیوستن به شهر خودرو و جدایی‌اش از آلومینیوم اراک، گفت: فصل گذشته برای من به سختی سپری شد و مصدومیتی که داشتم در واقع یک بدشانسی بزرگ بود. البته اتفاقات فصل قبل را فراموش کرده‌ام و امسال هم در نهایت تصمیم گرفتم شهر خودرو را انتخاب کنم، چون دنبال یک چالش جدید بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به آینده فکر می‌کنم و اینکه بتوانم روزهای خوبی را در فصل بعد رقم بزنم.

ربیع‌خواه در ادامه با تمجید از محمدرضا مهاجری سرمربی شهر خودرو خاطر نشان کرد: آقای مهاجری یک مربی باتجربه و کاربلد است و در حال حاضر هم به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا یک تیم باکیفیت و آماده را برای فصل جدید وارد رقابت‌ها کند. من امیدوارم که تیم خوبی داشته باشیم و نتایجی بگیریم که هواداران فوتبال در مشهد را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شهر خودرو مشکلات فصل گذشته را دوباره تجربه خواهد کرد، اظهار داشت: مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا تیم آرامش داشته باشد. به هر حال فصل گذشته مشکلاتی وجود داشت و پدیده هم تعداد زیادی از بازیکنانش را از دست داد، ولی مسئله مهم این است که بازیکنان باانگیزه‌ای به تیم اضافه شدند و همه ما امیدوار هستیم که یک فصل خوب را در این تیم رقم بزنیم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان محمدرضا مهاجری محسن ربیع خواه آلومینیوم اراک تیم فوتبال شهرخودرو شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ منوچهر نصیری، جانشین فرماندهی انتظامی استان با اعلام این خبر گفت: این کالا‌ها شامل انواع لوازم رایانه‌ای، تجهیزات پزشکی، گردو، ابزار و تجهیزات ساختمانی، قهوه، موتور سیکلت و... است که در هشت ماموریت جداگانه توسط پلیس اقتصادی قم کشف و توقیف شد.

وی گفت: یکی از خودرو‌های توقیف شده در پوشش حمل ضایعات، انواع کالای قاچاق را جاساز کرده و از استان‌های جنوبی به سمت مرکز کشور در حال حرکت بود که با هوشیاری ماموران پلیس قم از ادامه حرکت وی جلوگیری به عمل آمد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی شوتی در ۴۸ ساعت گذشته گفت: ۸ نفر قاچاق‌بر نیز ظرف این مدت بازداشت و جهت تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی همچنین از کشف و توقیف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز (گازوئیل) از یک کامیون خبر داد و گفت: این کامیون حامل مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق از یکی از استان‌های همجوار به سمت شرق کشور در حال حرکت بود که با رصد اطلاعاتی ماموران کشف و با بازرسی از مدارک خودرو و بارنامه، قاچاق بودن سوخت در حال جابجایی محرز و توقیف شد.

دیگر خبرها

  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد