Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره دنیای فوتبال با اشاره به روند بهبودی خود گفت اگر به همین شرایط ادامه دهد، می تواند به سانتوس برگردد!

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، پله، اسطوره دنیای فوتبال این روزها در حال طی کردن دوران نقاهت بعد از عمل جراحی تومور است. او در حال حاضر جلسات فیزیوتراپی را می گذراند و به تازگی ویدیویی از این جلسات در حساب کاربری خود در رسانه های مجازی منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدیو منتشر شده از پله، این اسطوره کاملا سرحال است و با استفاده از یک دستگاه فیزیوتراپی و پدال زدن در حال تقویت دست ها و پاهایش است. این اسطوره در ادامه به شوخی نوشته است:

اگر همین جور به پدال زدن ادامه دهم، به زودی به سانتوس برمی گردم. اینجا با محبت مردم دوره شده ام و هر روز حس می کنم اندکی بهتر هستم.

 

اگر چه پله در روزهای اخیر علائمی از بهبودی از خود نشان داده است اما هنوز تاریخ دقیق مرخص شدن او از بیمارستان مشخص نیست.لازم به ذکر است سانتوس باشگاهی است که پله 18 سال از دوران بازی خود را بین سال های 1956 تا 1974 در آن گذرانده است.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! کنعانی زادگان: چون می دانند در قطر خوب پول در می آورم، جریمه ام کردند! پاس گل های سامان قدوس در دیدار مقابل اولدهام / فیلم درخشش بالوتلی مقابل بشیکتاش با چاشنی انتقام؛ در استانبول برتری 3-0 پایان کار نیست! مایک مینیان به توهین نژادپرستانه هواداران یوونتوس واکنش نشان داد برترین های قرن با ولی الله صالح نیا: ورزشکاری داشتیم که در یک روز هم برای تیم ملی فوتبال و هم بسکتبال بازی کرد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل فاش کرد: شیفته این اسطوره رئال بودم

به گزارش "ورزش سه"، بوتراگنیو شماره هفت افسانه ای دهه 80 و اوایل دهه 90 رئال مادرید بود. ستاره ای که در جام های جهانی 1986 و 1990 برای اسپانیا درخشید اما هرگز نتوانست با رئال به قهرمانی چمپیونزلیگ برسد. بعدها رائول وارث شماره هفت او شد و توانست رکوردها را جا به جا کند. بوتراگنیو سال هاست مدیر بخش ارتباطات رئال مادرید است.

توماس توخل که دیروز در نشست خبری بازی با رئال شرکت کرده بود، در بخشی از حرف هایش به ملاقات با بوتراگنیو اشاره کرد و گفت: «توضیح دادن افسانه ای بودن باشگاه رئال مادرید سخت است. این باشگاه یک قدرت عجیب در خودش دارد که اینجا نمی خواهم در موردش حرف بزنم چون باید روی خودمان تمرکز کنیم ولی دوست دارم از بوتراگنیو حرف بزنم.»

توخل ادامه داد: «زمان کودکی و نوجوانی من اینترنت وجود نداشت و ما از طریق روزنامه‌ها و تلویزیون اخبار روز فوتبال و بازی‌های مهم کشورهای دیگر را تعقیب می کردیم. پدرم برایم روزنامه های ورزشی را می خرید و من از همان زمان با نام بوتراگنیو آشنا شدم. نام او همیشه مطرح بود و بعد فیلم بازی هایش را دیدم. به خاطر او همیشه بازی های رئال را تماشا می کردم و او با رئال در همه فینال ها بود. امروز بوتراگنیو را اینجا ملاقات کردم و باید بگویم، برایم اتفاق بسیار جالبی بود.»

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی : بیمارستان‌های جنوب نوار غزه فقط برای ۳ روز سوخت دارند
  • خواننده لرستانی پس از چند سال غیبت به صحنه برمی‌گردد
  • توخل فاش کرد: شیفته این اسطوره رئال بودم
  • اثر کشف‌شده در خیابان باباطاهر همدان به دوره ایلخانی برمی‌گردد
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • واکنش جنجالی چیلاورت به مرگ منوتی: ما میمون‌ها هنوز زنده‌ایم و به بچه‌ها مواد نمی‌دهیم!
  • پیام پوتین به غرب در آیین تحلیف
  • پیام جنجالی خواننده مطرح برای نتانیاهو |‌ بله آقای نتانیاهو! امیدواریم که شما ...
  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد