Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@05:22:06 GMT

خانه ستاره سابق بارسلونا آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۵۱۴۲

خانه ستاره سابق بارسلونا آتش گرفت

موسی المحیانی مدیر اجرایی باشگاه الاهلی عربستان درباره دلایل جدایی پائولینیو ستاره سابق تیم ملی برزیل و باشگاه بارسلونا گفت: تنها دلیل جدایی این ستاره مشکلاتی بود که در برزیل برای او به وجود آمد. او نمی‌توانست در کشور دیگری بازی کند و جدایی پائولینیو هیچ دلیل دیگری نداشت.

المحیانی اضافه کرد: پائولینیو تصویری برای ما ارسال کرد که نشان می‌داد منزل خانواده او در برزیل آتش گرفته است و در شرایط بسیار سخت و بحرانی قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پزشک مادر پائولینو توصیه کرده بود که باید در کنار او باشد و مادرش در این موقعیت به وی نیاز دارد. او با انگیزه و تلاش زیادی در تمرینات حضور داشت، اما بعد از دیدن تصاویر آتش‌سوزی منزل خانواده و وضعیت جسمی مادرش در شرایط خوبی قرار نداشت.

وی ادامه داد: پائولینیو  با ما نشستی برگزار و اعلام کرد نمی‌تواند اینجا بماند. ابتدا پیشنهاد دادم مرخصی بگیرد و به برزیل برود، اما اعلام کرد باید در برزیل زندگی کند و ما هم با توجه به شرایطی که داشت درخواست او را پذیرفتیم.

مدیر اجرایی الاهلی عربستان در پایان گفت: پائولینیو دستمزد خودش را بخشید و باشگاه الاهلی هم بدون هیچ ادعایی رضایت‌نامه او را صادر کرد تا بتواند به کشور خود بازگردد. او در اینجا خوشحال بود، اما تنها به خاطر مشکلات و شرایط خانوادگی‌اش به برزیل بازمی‌گردد. او روز پنجشنبه با یک پرواز اختصاصی ریاض را به مقصد کشورش ترک خواهد کرد. توافق با این بازیکن تصمیم نادرستی نبود و ما می‌توانیم جای خالی این بازیکن را به زودی پر کنیم.

256 251

کد خبر 1557305

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شکست شب گذشته بارسلونا برابر خیرونا در رقابت‌های لالیگا باعث شد که قهرمانی رئال مادرید در این مسابقات مسجل شود و بازیکنان و هواداران این تیم پس از آن به جشن و خوشحالی مشغول شوند.

بسیاری از آنها با انتشار تصاویری در صفحات رسمی‌شان در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و یکی از آنها وینیسیوس بود که از این فرصت استفاده کرد تا بار دیگر طعنه سنگینی به بارسلونا زده باشد.

این بازیکن برزیلی که در چند ماه اخیر بارها از سوی هواداران بارسا با توهین‌های نژادپرستانه و آرزوی مرگ روبه‌رو شده پستی را در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بازنشر کرد که ستاره‌های جوان رئال مادرید را نشان می‌داد و تعداد جام‌هایی که آنها در طول این مدت کسب کرده بودند را شمرده بود.

وینیسیوس توضیح کوتاهی درباره این پست نوشت: «عصر جدید» اما این جمله در واقع تنه سنگینی به بازیکنان بارسا بود چون بسیاری از آنها پس از پیروزی تیمشان برابر رئال مادرید در رقابت‌های سوپر جام فصل گذشته از عبارتی مشابه استفاده کرده بودند و این بازیکن در واقع این موضوع را در این شب تلخ برای بارسا به آنها یادآوری کرد.

دیگر خبرها

  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی