Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم گفت: تحقق واکسیناسیون ۷۰ درصدی دراستان نیازمند همراهی تمام سازمان‌ها اعم از اداره‌های دولتی‌وگروه‌های مردمی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست روز چهارشنبه درجلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی‌ و فرماندهی عملیات پاسخ به‌بحران درتالار کرامت استانداری قم ، موضوع توسعه واکسیناسیون را مورد توجه‌وتاکید قرار داد، و اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته، سن واکسیناسیون درقم درمقایسه با میانگین کشوری ۱۰ سال جوان‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به‌تازگی نیز با پیگیری‌هایی که از طریق وزارت بهداشت،درمان‌وآموزش پزشکی انجام شد، شرط سنی برای تزریق واکسن دراستان حذف شد، از این رو انتظار داریم که دستگاه‌های اطلاع رسان‌وهمچنین سازمان‌های فرهنگی درتشویق مردم به‌امر واکسیناسیون اهتمام داشته باشند.

وی یادآور شد: مراکز متعددی برای واکسیناسیون دراستان دایر شده، و واکسن نیز به‌تعداد کافی دراختیار داریم، و زمینه برای دریافت واکسن کاملا فراهم است.

استاندار قم بیان داشت: تحقق واکسیناسیون ۷۰ درصدی دراستان نیازمند همراهی تمام سازمان‌ها اعم از اداره‌های دولتی‌وگروه‌های مردمی است.

سرمست دانش آموزان‌وافراد مرتبط با حوزه آموزش‌وپرورش را مهمترین گروه‌های هدف واکسیناسیون دراستان خواند، و گفت: این‌ موضوع درقالب کارگروهی دنبال شود، چراکه برای اینکه خانواده‌ها فرزندان خود را با آسودگی کامل به‌مدرسه بفرستند، باید زمینه واکسیناسیون آنها را فراهم نماییم.

وی همچنین درادامه تصریح کرد: باید به‌شیوه‌های اقناعی تلاش کنیم، که واکسیناسیون گسترش پیدا کند، برای این منظور یک سری سیاست‌های تشویقی‌وسیاست‌های بازدارنده‌وسلبی درستاد استانی پیش‌بینی‌شود، و درسطح ستاد ملی نیز به‌تصویب برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک