Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، علی خدامی گفت: سومین مرحله پرداخت تسهیلات طرح حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری فرزندان بازنشستگان کشوری (حمپاد) برای  ۷۳۶ نفر از افراد مشمول تا عصر امروز (چهارشنبه ۳۱ شهریورماه) به حساب بازنشستگان عزیز واریز خواهد شد.

به گفته وی، مبلغ ۳میلیون تومان برای پایان نامه های کارشناسی ارشد و مبلغ ۵ میلیون تومان نیز برای پایان نامه های مقطع دکتری پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدامی افزود: نوبت چهارم وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی نیز برای ۲۳ هزار و ۲۷۱ نفر از بازنشستگان مشمول تا ظهر فردا (پنجشنبه اول مهرماه) واریز خواهد شد.

به گزارش ایرنا  پرداخت تسهیلات مرحله نخست طرح حمپاد  دی ماه سال ۱۳۹۹ برای بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نفر از فرزندان بازنشستگان انجام شد.

 صندوق بازنشستگی کشوری پس از احراز هویت فرد متقاضی و تایید مراحل اداری و آموزشی دانشجوی تحصیلات تکمیلی، به ازای هر موضوع پایان نامه اقدام به پرداخت تسهیلات می کند. همانگونه که پیش از این نیز اعلام شده بود در صورت وجود تعداد زیاد ثبت نام کنندگان، اولویت با کسانی است که تحت تکفل دفترکل تحت پوشش این صندوق بوده و در صورت تشابه موضوعی، بر اساس کاربرد موضوع و تناسب آن با حوزه های مورد نیاز و مرتبط با فعالیت های صندوق بازنشستگی، امتیازبندی انجام و اعطای تسهیلات صورت می گیرد.

همچنین ثبت نام الکترونیکی مرحله نخست وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی در آبان سال گذشته از طریق سایت صندوق بازنشستگی انجام شد که در نهایت ۱۲۹ هزار و ۷۵۰ نفر واجد دریافت وام شدند که قرار است طی ۶ نوبت این تسهیلات پرداخت شود.

۱۳۵۲

برچسب‌ها وام بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وام بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان وام بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان صندوق بازنشستگی پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی